Alkud le az árát és akkor hibátlan!! :)
Szöveges ítélet
Az autó a családban van tehát nem a sajátom, de kb 1000km-t én tettem bele a 10 000-ből. gyakorlatilag Teszt vezettem! :)
Én mikor meghallottam mennyibe került egy kis előítélettel közeledtem felé mert sokalltam. 4 500 000Huf. Elvileg a 4x4-en kívül szinte minden benne van.
A méretét nem szeretném bántani mert a gazdájának bőven elég és ez a lényeg.
A belső anyagok minősége nem tükrözi a kocsi árát!! Bár ha nem tapogatod kopogtatod végül is nem csúnya, csak magában rejti az olcsóbb kategóriás autókra jellemző nyikorgást, zörgést ha idősebb lesz.
A váltó egy kicsit nehezen mozog, bár pontos. Én nem tudom, hogy ki tervezte az utólag beépített kartámaszt de legalább 10!!!cm-rel magasabb mint a váltógomb!!! Elzsibbadt a csuklóm a városban.
Az ülésfűtés sajnos csak egy fokozatú de példásan működik. De miért kellett a gombokat a kézifék mellé tenni!!!????? Hihetetlen.
A fékek briliánsak, pedig hátul csak dobok vannak.
A motor 3000rpm fölött igazán szépen megy alatta kellemesen autózható. Viszont iszonyatosan hangos!!! Nem lenne ez gáz ha 1 millával olcsóbb lenne. De nem az. Egy kis hangszigetelést nyomhattak volna bele.
A hifi gyalázatosan szól. Gyakorlatilag hallgathatatlan. Sajnos ez a gyengém mert csak az autóban hallgatok zenét de ebben nem esett jól.
Zárszóként csak annyit,hogy ha egy megbízható útitársra vágysz és viszonylag ritkán hallgatsz rádiót nem döntesz rosszul ha ezt a modellt választod! De alkud le az árát amennyire csak lehet, szerintem sok érte a négy és fél milla.
Ezért a pénzért sokkal komfortosabb nagyobb autókat is lehet találni a piacon.
Update 2009 12 02
A nyár folyamán jelentkezett először, hogy az egyes, kettes fokozatot nehezen veszi. Illetve visszaváltáskor fokozatot téveszt????!!!!
Mivel nem saját autó, csupán a családban van a gazdája halogatja a javítást mert eléggé elfoglalt, de a következő kötelező szerviz alkalmával megcsináltatja. Olvastam egy Suzukis fórumon, hogy másnál is jelentkezett hasonló probléma és a váltó kulisszát cserélték gariban. azóta ismét hibátlan a gép.
Ettől eltekintve nincs gond vele. szépen teljesít, Nem zörög belül jobban mint előtte, és a fogyasztása is szépen beállt 6 liter körülire.(95% országút)
Hibalista
- Valószínű váltó kulissza hiba lehet, mert nehezen (néha sehogy) veszi az 1 - 2 -es fokozatokat.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lanos | Következő autója? | KIA Cee´d |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
