A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nyugodt dromedár

Szöveges ítélet

Röviden próbálom összefoglalni azokat a dolgokat, melyeket fontosnak tartok.
2006 márciusban vettem át az autót. Fekete metál színű, 1.5-ös GS felszereltség.
Pozítív dolgok:
- kellően tágas beltér, mind elöl, mind hátul. A magam 183 cm-es magasságával is kényelmesen elférek hátul úgy, hogy az ülés teljesen hátra van tolva. Attól sem kell félni, hogy a fejem koppan a tetőkárpiton egy nagyobb bukkanónál. A magasabb hátsó üléspozíció pedig élvezetesebb utazást biztosít a hátul ülőknek. A csomagtartó méretével ki lehet békülni első látásra, másodikra pedig biztosan.
- a műszerfalon minden jól látható, és mindenképp kényelmes dolog, hogy ami funkciót lehetett azt a bajuszkapcsolókra helyeztek el, hogy ne kelljen messze nyúlkálni vezetés közben.
- a motor alacsony fordulaton meglepően halk, magasabb fordulaton hangosodik, de a hanggal együtt nő az ereje is, ami néhány eseteben majd jól jöhet.
- a visszapillantó tükrök hála istennek nagyok. Szeretem látni mi történik körülöttem.
- fűtés és hűtés. Mind a kettő megfelelően gyorsan működik. A kezelésük egyszerű.
- fogyasztás: 6,5 literben állt meg. Ez vegyes vezetés 1-2 hosszabb 200km-es túrával. Első tankolás után, illetve bejáratás alatt 7,2-t mértem.
- Vezethetőség: meglepően jól fekszi az utat kanyarban, köszönhetően a 205-ös 16" -os gumiknak. A fék nagyszerüen fog és nagyon érzékeny. A kuplung megfelelő, bár kicsit magasan van a pedál, így a hölgyeknek kényelmetlen lehet. A váltó rövid úton mozog, ami élvezetessé teszi a váltogatást.
- Extrák: sok extra körülbelül elfogadtható áron.

Negatív dolgok:
(inkább ezeket részletezem, ugyis ez érdekel mindenkit)

- előttem már szóltak a középső konzol kijelzőiről. Igen a pillanatnyi fogyasztás látványos, de senkit nem érdekel. Különben az enyém 30 liternél kiakadt. Felesleges dolog. Helyette átlagfogyasztást jobban értékelnénk.
- Kicsit keménynek találtam az autót. Érezni vele a magyar utak "áldott" egyenetlenségeit. A 16"-os kerekek nem sokat segitenek ezen.
- Audióvezérlő a kormányon. Nos minden szép és jó, hogy ki van találva oda, de hiányoltam, hogy ha rádiót hallgatok nem tudok csatornát váltani. Ehhez manuálisan kell a középkonzol gombjait nyomogatnom. Szerintem egy ilyen funkció simán elfért volna.
- Sípolás: Sípol mindenért. Ezt felettébb jó dolognak tartom, de idegesítő, mikor 200m-t gurulok a kocsival és nem kapcsolom be az övet, akkor is sípol 90 mp-ig. Hosszúnak tartom ezt az időt.
- Kilátás. Az osztott ´A´ oszlopot szokni kell. Eleinte gondot okoz, és aki ritkán, alkalmi szinten vezeti annak nehézkes lesz a közlekedés vele.
- visszapillantótükrök: a belsővel nincs is gondom. A külsők szerintem közel vannak a vezetőhöz, így nem elég odanézni, a fejet is fordítani kell. Igaz messzebb nem volt lehetőségük rakni a felépítés miatt.
- ablakemelő: sajnálom, hogy csak a vezető oldali és az is csak lefelé müködik teljes lehúzásra. Igazán megoldhatták volna, hogy vezető+jobb első ablakemelő fel és le is müködjön egy gombnyomásra, ne kelljen tartanom a gombot.
- nem találtam meg benne azt a biztonsági funkciót, ami az ablakemelést leállítja, ha éppen a kezem csukná oda. Szóval odapréselte mint a fene. De legalább megtudtam hogy nincs, (vagy nem müködik :-) ).

Összefoglalva:
Jó vezetni. Minden szükséges benne van, ami ma egy autóba kell. Családoknak, és nyugodt sofőröknek kellően rugalmas, és tágas. Aki pedig sportos autót szeretne, az vegyen mást.

Kiegészítés (2006.10.25) Elkezdett zörögni a tetőkárpitban lévő belső világítás lámpája. Még nem tudom az okát, de hamarosan megreparálom. Ez picit ront az összképen, de nem vészes.
Nagyon drágák a kiegészítő kellékek. 4 db sárfogót és az oldalvédő csíkot igazán odaadhatták volna gyárilag. Azért a nem kevés összegért amit kifizettünk érte. De hát mindenki pénzsóvár...

Hibalista

- Egyenlőre minden megfelelően működik. Később úgyis fogom még frissíteni ezt az irományomat, hogy minden titok napvilágra kerüljön. :-)
-
- Kieg.: 2006-12-20
- Első komolyabb kényelmetlenségi probléma. Elkezdett nyikorogni alattam az ülés. Szervíz szerint szériahiba lehet, mert többen is visszamentek hasonlóakkal. Megjavították, de 20 km + a magyar utak után megint csak nyikorog. Kértem a cserét, de kell a gyártó engedélye (nem értem miért) a cseréhez. Várom a szerviz hívását mikorra jön meg a keret, hogy cseréljék. Addig jó hangosan szól a zene.
-
- Kieg. (2007-01-11): Sokan vitatkoznak az átlagfogyasztásmérőről. Nem, az első szériákban nincsen, hanem MPH/Gallon van, amit később kicseréltek AVG/100km-re. Szóval van akinek van, van akinek nincs. Kár vitatkozni.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Autószalon Győr

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara Következő autója? Mindenképpen japán.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)