A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,6 glx sedan 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A-ból B-be beépített lopásgátlóval:-)

Szöveges ítélet

Egy bonyolult családon belüli ügylet végeredményeként került hozzám amit nem is részleteznék. Egy "új"swiftből ültem át mert azkicsi lett (nem az ótó, mi lettünk egyre többen)

A minőség a szokásos japán kisautóktól elvárható, szóval rendben volt, a kapcsolókat nem kell keresgélni, kézre esnek (meg kevés is van:)). Megbízhatóság is rendben, már egy új autónál ez az alap. A világaító checkengine lámpát és a csavarokat leszámítva tényleg semmi...

azazhogy mégis.

Az első problémám a kilátás. Persze nem az a gond, hogy utcára néző, nem.
Az a gond, hogy akkora teret kitakar a két A-oszlop, hogy egy kisbusz elfér mögötte. Több szerencsés esetem volt már kerékpárossal, gyalogossal (zebrán) személyautóval ami majdnem karambollal végződött és csak a VAKSZERENCSÉN múlott, hogy nem.
Most már inkább jobban lelassítok, ahol eszembe jut de így meg feltartom a többit...

A következő problémánk a kényelem. Hiába a nagy test, magam mögé már nem tudok beülni. igaz, majd' 2 méter vagyok, de sovány:-). aztán a vezetőülés...
Hát az öt év alatt én nem bírtam beállítani normálisan, arról nem is álmodok, hogy pl. a combomat megtámasztja az ülőlap, vagy a derekam, vagy esetleg nem verem be a térdem valamibe. Egy kisautónál ezeket nem rónám fel, de ez elvileg egy kis közepes vagy mi.
Összegezve: egy hosszú út a számomra rémálom, nem is erőltetem. Mire megérkezek, mindenem fáj.

Aztán: hiába a nagy csomagtér, a luk olyan icsi rajta, hogy csak kis táskákkal lehet pakolni. Abból legalább sokkal. Még szerencse, hogy egy ideje a TV-k laposak:-)

Alkatrészek: Ez nem itthon gyártott suzuki, aminek lehet, h örül valaki én nem.
Példa: pollenszűrő magyar esikszétbe 1500, ebbe 5500 HUF.

Szervíz:
Nem tudok kiigazodni, az egyik szervízben csak az olajat cserélgetik potom áron meg alánéznek. a másikban meg horribilis pénzért mindenféle műanyagizét ki akarnak cserélni vagy ellenőrizni. Szerintem egyik sem jó.

Teljesítmény:
Hát csodát nem kell várni tőle, aki ódákat zeng arról, hogy milyen keveset fogyaszt és milyen dinamikusan megy, az vagy szépíti a tényeket, vagy eddig ZIL-lel járt.
Ez kérem sokat eszik városban. Ez kérem sokat eszik városon kívül. Ez kérem autópályán rettenetesen szomjas!
Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy én szeretek haladni.
Ezért azt is tudom, hogy a gyári végsebességet nem lehet elérni, ellenben max. terhelésnél 20km/h-val többet mutat az óra a gps-hez képest. Én a gps-nek hiszek.
Mint ahogy a komputer is mindíg 7,8-as fogyasztást mutat ami kicsit szebb mint a valóság.
Alegnagyobb hiba szerintem, hogy a 4 - 5 fokozatok rettenetesen rövidek és majdnem egyformák. Nagy sebességnél (140 felett) instabillá válik ezért senkinek nem ajánlom ezt a tartományt.

Amúgy a váltó megérne egy fejezetet, többször sikerült már melléváltanom, nem tudom miért.

Klíma: hát. 32 fok felett kevéske, pedig le van fóliázva a kocsi. A ventillátor két legmagasabb fokozata csak hangjában tér el az első kettőtől.

Lopásgátló:
Hogy valami pozitívat is írjak, a beépített lopásgátló karosszéria jól működik - ilyen csúnya valami senkinek nem kell:-)

Összegezve:

A-ból B-be elvisz, ha valakinek csak ennyi az igénye akkor jó lesz. De kizárólag használtan, ha nem akar nagyot bukni. Nekem sajnos sikerült.
Azt is tudomásul kell venni, hogy bárhogy is van, még ha képes az autó 180-nal is menni, ez egy suzuki és szálka a nem suzukisok szemében. Még a ladások is megpróbálnak letolni. Ezzel küzdeni kell.

Hibalista

- 1: Nem tudom mi romlott el, a szervíz sem tudja, de elromlott:-( talán egy szenzor, talán a katalizátor... - Eredmény: rendszeresen felvillan a checkengine lámpa, amit eleinte drága pénzért töröltek, egy idő után rájöttem hogyan kell. Ha nagyon idegesít már "kiütöm". - - 2: A hátsó kerekeknél a tőcsavarok megnyúltak és meghúzáskor megforognak. - Lehet, h egy tőcsavart ami a kereket tartja nem biliacélból kellene gyártani, még ha az olcsóbb is mit amiben tényleg benne vannak az ötvözők...

Ide hordtam szervizbe

márkaszervíz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? új swift Következő autója? 159 vagy Brera
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)