87 ezer kilóméter kalapban, húzzál ki a külsőbe vazze
Szöveges ítélet
A rosszak: a kormány nagyobb sebeségnél túl könnyű. A menetzaj kimondottan erős, ha lehúzod az ablakot csattog az öv. A kisipari szélterelő ezen segít, de még zajosabb lesz az utazás. A csomagtaró és az utastér műanyag alkatrészei nagyon könnyen karcolódnak. A csomagtér teleszkópja hidegben alig emel. Valami gumibakok nyikorognak, ez állítólag rövid időre javítható?! Az "A" oszloptól nem lehet kilátni. Ez az egyik legzavaróbb problémája. A másik, hogy a tolatás rendkívűl nehézkes és stresszes. Egy RAV-4-el simán betolattam oda (próbából) ahová az sx-4-el reménytelennek tűnt. (és a hátramenetet alkalmanként, csak először 1-be és utána hátramenetbe veszi)
A jók: a környezetem legnagyobb rémületére vettem egy fapados kék Suzukit. Majd Sony rádiót, mivel a gyári szánalmas és ronda. Így a kijelző most tökéletesen illik a kocsiba és még jól is szól (100Km/h-ig) Kapaszkodókat, pollenszűrőt, sminktükrös napellenzőt, gyári tetőcsomagtartót (amit azonnal be kellet ragasztani, mert menet közben fütyül mint egy vidéki orgona) és Thule biciklitartót a hátsó ajtóra. Nekem ezekkel és egy Brodit konzolra szerelt navigációval együtt kényelmes és rendkívűl megbízható volt az autó. Gyakorlatilag 0 para két és fél év alatt. Néhány fontos jótanács kezdőknek:
A Suzuki 140 Km/óra fölött mindenkit irritál. Főképp Golf, Seat sufni tuningolt verdák sportos tulajdonosait. Ez konkrét életveszélyt jelent. Kék Suzuki az autópályán két csinosabb montival közutálat tárgya. Az is le akar nyomni, akinek erre még halovány esélye sincs.
Csajozási faktor: -10.
Kiengednek-e a kereszteződésben faktor: -10
Autózhatsz-e a belső sávban faktor: -10
Tankolhatunk önnek faktor: -9
Milyen kocsival vagy faktor: -10
(az autó az első SX-4-esek közöl való. Az első honapban többen megbámulták, vagy körbeállták. Szinte kínos volt beszállni. Na ez pont az ellenkezőjére váltott)
A fogyasztása szerintem elfogadható. Nem igazán méricskélem, de az biztos, hogy 4000-es fordulat fölött erősen növekszik. Nem kell gyenge minőségű benzint tankolni. 98-as, vagy 100-as a frankó. Költségben ua.
(Azt tapasztalom, hogy az sx-4-esek tulajdonosai mennek mint az állat és otthon meg sírnak, hogy a szar szuzuki mennyit fogyaszt, pedig azt mondták.... de azt is mondták, hogy a megengedett maximális sebesség 130 Km/óra.)
Összességében remek és nagyon barátságos autó. Tudni kell normálisan, vetélkedés nélkül közlekedni vele, el kell fogadni az emberek általános "Szuzukis béna paraszt" ítéletét és akkor jöhet a világkörüli út....nem lesz para
Hibalista
- Semmi nem romlott el. A fékek túl gyorsan kopnak, de a kocsi bármikor megáll, ha kell.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Bartha
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Robika a maszek, akit nagyon szeretünk.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 87000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Pride | Következő autója? | Suzuki Grand Vitara 2.0 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
