A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2010)

Swift 1.2 GL 

Az ítélet értékelése
1,0(3 db)

A lehetőség

Szöveges ítélet

Mivel jópáran alaposan végigtesztelték a típust, igyekszem a saját benyomásaimra szorítkozni.

A külsejét nem minősíteném. A belterének a legjobb tulajdonsága, hogy nem kell a külsejét nézned. A Suzuki ugyanazt csinálja újabban az utcaképpel, amit az ISIS csinál a szír műemlékekkel (tisztelet a Vitarának persze). A kaszni és a gépészet viszont korrekt, nagyon jól irányítható az autó. Kanyarodás közben, vagy egy-egy hirtelen irányváltásnál bármely életösztönnel rendelkező utasból sikításokat (anyázást) lehet előcsalni anélkül, hogy az ESP egyáltalán felnézne - száraz úton persze. A motort már inkább a 'meh' kategóriába sorolom. Ha visszaváltás után 3500 fölé esik a fordulatszám, akkor padlózva mintha történne valami, a leállósávban sétáló menekülteket viszonylagos biztonsággal meg lehet előzni. Városban tényleg jól használható, hosszabb távokra inkább egy csapágyas Hajdú centrifugát javaslok, több okból is. 3000-ig csendes, utána viszont (GPS szerint olyan 95-nél) olyan kellemetlen zöngék jelennek meg a motor hangjában, hogy inkább magamra vállalom a mozgó útakadály hálátlan szerepét. Ennél a tempónál válik zavaróvá a szélzaj az elefántfül méretű tükrökről, a kerekektől, és az apró is elkezd csörögni az ajtózsebben. Szerencsére ilyen helyzetekre a Mérnökök megalkották az infotainment system-et, dotmátrix kijelzővel. Ha szoktál youtube-on zenét hallgatni, akkor azt mondanám, hogy egész jó, ha inkább nem, akkor azt, hogy közepes hangerő fölött szegény végfok feladja a harcot, teljesen ellaposodik a hangképe, amin a rideg műanyagok, az összeszerelési minőség (amivel a Skoda - eredetileg Audit akartam írni, de a fokozatosság elve fontos - mérnökei ijesztgetik a gyerekeiket a tábortűz mellett), és az általában rossz NVH sem segítenek, a különböző rezonanciák tovább rontják a zene élvezhetőségét. A városhatár tábla tehát nem lesz a barátod a Swiftben. Pozitívum viszont, hogy a dotmátrix kijelzőre fel lehet cuppantani a mobiltartót, amivel aztán lehet navigálni, traffipaxot vadászni meg hasonlók.

Nagyon nehéz olyan autót szeretni, amit nem tartasz szépnek, és nem tükrözi valamilyen formában a személyiséged meg az értékrended. Én azért vettem ezt, mert kellett az ISOFIX és az ESP, de semmilyen formában nem kötődtem hozzá érzelmileg.

Hibalista

- Még jó.

Ide hordtam szervizbe

26-os Autóház, Miskolc. Kis drágaságok.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volvo S40 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2010 (2010)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)