Zsebrakéta 1600 cccm-ben folyt.
Szöveges ítélet
Természetesen elfelejtettem azt az e-mail címet, amivel még anno írtam az ítéletemet, úgyhogy így folytatnám, ha nem gond. :-)
Szóval ma van kerek 50.000 km a kis méregzsákban, úgyhogy, gondoltam írok is, mert ennyi km-rel még nem hallottam Sport-ról. Túl vagyunk három nagyszervízen és csak, hogy mindenkit megnyugtassak, minden rendben volt Vele, sőt, kifejezetten jól bírja a strapát. Még úgy is, hogy "piccit" hozzá is nyúltunk és megnyújtottuk a teljesítményt. Kb 150-160 Le lett 7400-as max. fordulatszám mellett. Chip, kipufogó, stb. Most már városban tényleg nem sok ellenfél jöhet szóba, max. egy-két nagyon jól megcsinált Vti Civic, amire olyan *rva büszkék Hondás pajtásaink. Hozzáteszem, hogy még mindíg arra "verik", hogy az övéket 8000-ig simán felpörgetik, de kérdem én, ha 7400 is elég az alázáshoz, akkor miről beszélgetünk?! :-) Egyébként elolvastam egy-két "ítéletet" és volt egy Sport-tulaj, aki írt a "Ringes" élményeiről. Hát Én is voltam kint a Kis Drágával és tényleg ég és föld az utcai és versenypályás tudása. Ki kell próbálni, aki eddig nem tette meg. Célegyenesben 180 km/h a régi cuccokkal, kanyarokban meg két Bömbölő is beégett a *aros hátsókerekükkel! :-) A gumikban is igaza volt, mérhető volt a különbség mind látványra, mind mérve elindulás előtt és után. Két mm-rel simán számoljatok fél óra alatt és ijesztő lesz a látvány is, de egyszer-kétszer megéri. Egy kis matek: egy gumi + felni baráti áron is, újonnan 70.000 Ft. Ennyit a teljesítményről, szerintem meggyőző, nem?! Kajálni elkezdett szépen, 9,5 alatt már nem nagyon úszom meg, de mivel összesen egy literrel fogyaszt többet a gyári adatnál, szertintem simán elfogadható, bár a "nyál" bele lassan 350 Ft lesz literenként, úgyhogy begázosítjuk! :-) Csak vicceltem! Amire oda kell figyelni és ezek nem csak egyedüli észrevételek, hogy a gumikra, felnikre vigyázni!, mert ragadt már ott Sporttal az út szélén ismerősöm durrdefekt miatt! Én személy szerint meg elhagytam az egyik kipufogó végémet egy miben is?, ja tudjátok, amiből olyan *rva sok van az úton és nem illik oda!, ja igen egy "kátyúnak" nevezett szakadékban! Egy vég gyárilag 12.000 Ft, csak szólok, persze mást vettem rá! Összefoglalva: megy nagyon, eszik rendesen, nem hagy cserben, alázza a népet, még mindíg megnézik, tűri a tuningot, drágák az extrák rá és még a BMW-s top lányok is átnéznek a verdába, szóval ebben az autóban van "*uncimágnes"! :-)
Hibalista
- Csak a kötelező nagyszervízes cuccukat cseréltettem eddig rajta.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Világ (ITC Hungary Kft.)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Suzuki Tafák
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 1.3 Swift ´96 | Következő autója? | Lexus IS vagy új Civic Sport |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
