Vagány csibész, a fekete "drogdíler"
Szöveges ítélet
A kezdet egy évvel ezelőttről datálódik, akkor láttam meg a verdát, ami nem volt más, mint a SUZUKI SWIFT SPORT. Még nem tudtam, de már akkor elvesztem. Az elkövetkező egy év megérlelte bennem, nekem ez az autó kell! Innen már csak pár kereskedés végigjárása volt a feladat, és a legjobb ajánlat kiválasztása. Amit becseréltem az egy 1,3 Suzuki GS, ami hibátlanul működött, csak hát a Sport az Sport! Az AUTÓMRÓL annyit, hogy szerintem tökéletes a belső és a külső "dizájn"! Egyedül az ülésmagasság volt furcsa, elsőre kicsit magasnak tűnt, de már megszoktam. Nálam is nyikorog néha az ülés, de van amikor elmúlik, ha egy hangyányit állítok a magassági karon. A fogyasztása most kb. 8,5 liter városi használattal, ami egy bejáratós autótól pláne, hogy sport nem rossz. Még a belét nem mertem kitaposni, már alig várom, hogy igazán odalépjek Neki! Az enyém már 2008-as gyártás, elvileg később tilt,( 7200 ) mint a korábbiak, kiváncsi vagyok mennyi lesz a vége, mekkora a különbség. A pesti utak már nem mindenhol rosszak ezért néha nagyon élvezetes tud lenni a vezetés, a trágya utakat pedig próbálom kerülni, mert ott pattogunk rendesen.
A kereskedés ahol vettem 10 pontos! Korrektek és emberiek, semmi nagyarcúskodás, ezt még ebben az országban sokan eltanulhatnák! Ide hordom majd szervizekre is, pedig nem ez van a legközelebb, de jó érzés visszamenni.
Egyenlőre ennyi, ha egy kicsit megtapostam írok még róla.
Hibalista
- Eddig kifogástalan, egy-két cicergés innen onnan, de semmi komoly. 600 km-nél furcsa is lenne.
-
- 1300 km.
- Tegnap kellett tennem egy körutat munkaügyben az ország nyugati részén, és eközben túlléptem a bejáratáshoz szükséges minimális km.-t. Azt kell mondjam, hogy az autóm tisztességesen tesztelve lett az úton. Velem tartott egy barátom is, (aki mellesleg szintén sport tulajdonos) és néha elsápadt attól, amit az autó művelt. Mellékutakon, nem kifogástalan felületen 140-160 km/h enyhe kanyarokkal abszolválva, autópálya 160-195 km/h. Az autópálya tudom nem különösebben sok, de az a tolóerő, amit 160-tól produkál egyszerűen hihetetlen. Talán még nyomhattam volna egy kicsit feljebb is, de elsőre ez is elég adrenalint pumpált belém, majd legközelebb. Nincs imbolygás, kiba***tt jó a futómű, és a fogyasztás az állatkodás ellenére is 8 liter alatt maradt / 100 km.
-
- 5000 km.
- Elértük az 5000. km.-t, ezért kapott egy mobil1 5w-50 rally formula olajat, amit vittem magammal, a helyszínen megvettem hozzá a gyári olajszűrőt, és az egész tranzakcióért természetesen az olaj árán kívül fizettem 3800,-ft-ot. Az ár és a gyorsaság kimeríti a korrekt és olcsó jelzőt mindenképpen. Ezt bejegyzik a szervizkönyvbe, tehát a későbbi ( nagyon messze lévő ) eladás szempontjából az AUTÓ talán értékállóbb marad. A legújabb változás, hogy bekerült a gyári szűrőházba egy sportszűrő betét, ami hozott egy kicsit mélyebb, öblösebb hangot és úgy érzem egyenletesebb nyomatékeloszlást. A következő lépcső egy sportdob beszerelése lesz, de ennek fedezetéhez még sorba kell állnom az önkormányzatnál legalább kétszer segélyért.
- Egy negatívum, a hátsó ajtó zárszerkezete mindhárom tartócsavar lazulása folytán zörgő hangot hallatott minden lecsukáskor, amit sokáig nem tudtam megfejteni, de már orvosolva lett mindhárom csavar meghúzása folytán. A hátsó ajtó kárpitja mozog, úgy láttam, az egyik kis tartó-pattintó eltűnt a helyéről, ha rászánom magam teszek egy szerviz-kirándulást és megemlítem. Szummázva az eddigieket továbbra is hibátlanok vagyunk( lekopogva ), és arccal a chiptuning felé élvezzük egymás társaságát.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Vác Interautóház
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1,3 GS | Következő autója? | jó pár évig semmi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
