Törésteszt csillagos ötös
Szöveges ítélet
Sajnos már nincsen meg a kis drágám, köszönhetően két idiótának, aki éjszaka rally pályának használta az M35-ös autópályát FORGALOMMAL SZEMBEN! Hát nem kis sebességgel csapódtam bele a szalagkorlátba; a kocsi szemből és oldalról totálkáros, de a belső tér szinte tökéletesen ép maradt és egy karcolás nélkül szálltam ki belőle. A törésteszt csillagos ötös!
Másfél évig használtam és nagyon elégedett voltam vele.
Soha semmilyen problémája nem volt.
Előnyök:
Stabil, az úton jól felfekszik, egy bizonyos tartományon belül jól gyorsul. Az egyik véleményezővel ellentétben én jó néhány autót "hagytam ott" a pirosnál. Pörgős, jól húzó kis autó, csak a megfelelő sebességbe kell beletenni :)
Városi forgalomban tökéletes partner.
Autópályán sem kellett szégyekeznem vele. Az utazó sebessége 120-140 km/h, de még a végsebességénél sem pattog. Max. sebessége 170 km/h.
Fordulékony, jól kormányozható, minden a helyén van, komfortos vezetni. A motor halkan zümmög, és a belső térben sem észleltem gyanús, vagy kellemetlen hangokat...mondjuk zörgő műanyagokat :).
Az ülésfűtést és a hatalmas külső tükröket imádtam és a kulcs nélküli indítás is igen hasznos volt, meg hát ennyi pénzért ilyen mértékben felszerelt autót kapni és ilyen jó hitelkonstrukcióval.....hát nem könnyű.....bár láttam, hogy eléggé felvitték mostanság az árát.
Szerintem külsőleg is nagyon el van találva, de ez ízlés dolga.
Én azt mondtam, hogy Suzukit tutira nem fogok venni, és lám szerelem volt első látásra.
Hátrányok:
Számomra a legnagyobb hátrányt az jelentette, hogy igen nagy jóindulattal lehet csak "csomagtartóról" beszélni, mivel gyakorlatilag semmi sem fér bele. Oké, ha ledöntöm a hátsó üléseket, akkor jó :(
Nagyobb távolságra sem a nagysága, sem a teljesítménye nem alkalmas 4 ember szállítására, de egy személynek tökéletes.
Én akárhogy mentem vele, mindig nagyon sokat evett, (átlag 9 litert). Igaz, szeretek sportosan vezetni, de ha erre odafigyelve vezettem, akkor sem evett lényegesen kevesebbet.
Autópályán már 130 km/h -nál "zabálja" az üzemanyagot, és ha netán emelkedő szakasz is van benne (külföldön gyakori :)),
tövig nyomva a gázpedált 11 literes fogyasztással max 120 km/h -át bír.
Lámpánál nehéz kilátni, előrébb kell hajolni, ha nincs oldalsó lámpa.
Kezdetben kemény volt a kuplung és a fék is, de a kb. 1 hónapos bejáratási és összeszokási szakasz után szépen "beállt".
Összeségében annyit mondhatok, hogy nem bántam meg a választásomat és hálás vagyok neki, hogy így vigyázott rám.
A következő autóm csak azért nem Swift lesz, mert mindig a balesetre emlékeztetne.
Csak javasolni tudom mindenkinek.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
nem kellett szerelni
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Opel | Következő autója? | Mitsubishi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
