Takaréklángon
Szöveges ítélet
Kezdeném a történetet elölről. Az autóba volt kb.: 500 km a kuplung kezdett elernyedni, a váltó szinte szárazon járt. Elvitték szervizbe, utána jobb is lett, de 200 km után ugyanezek előjöttek... sebaj. A következő fejezet ; a futómű kopogása, általában hátramenetbe, kezdem eltekerni a kormányt "kopp" de olyan, mintha kiakarna szakadni az egész. És amit mindenki tud:
-a zörgő, puha müanyagok halmaza.
-a vezetőülésbe ha beülök, az oldallégzsák kikandikál.
-a belső világitás vibrál.
-az lehet h Én vagyok a hülye, de ködös párás időben 2* inditózás után röfffen be.
-fogyasztás elmegy ha nem nyomom neki: 6.5-7l, ha tolom: 8.5-9l.
-a benzinszint mutató egy vicc; a tank üres, tankolok bele 8 litert, félig felugrik a mutató! De nem azért mert a benzin habos, mert fél óra mulva is ott van, ha leállitm, ha nem...!
-a klimáról nem is beszélek, mert valami borzadály, miután kikapcsolom büdös, ha bekapcsolom, -15le!!!
Nem bántom tovább a kocsit, mert elég jól megy (ha meg nem szokom) 4000-es fordulat felett megjön a nyomaték. alacsony fordulaton is lehet vele szépen közlekedni.
Majd a többi még kiderül...!?
Hibalista
- kuplung, futómű
Ide hordtam szervizbe
Dunakeszi
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 6 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2.0dti | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
