Swift, The Yellow WonderCar
Szöveges ítélet
Ebbe a kis ördögbe eddig 10000km-t tettem bele. Gond nélkül. Mentem vele városban, hosszabb úton, finoman, határhelyzetben, és megfogalmazódott bennem szinte minden kocsibahoppanás alkalmával a SUZUKI mottó: NAGYON NAGYON! Minden tekintetben igaz! Ez a kis motor 4000/min felett rádob mégegyet az erőátvitelre, és, hogy kedves nővéremet említsem: "Ez az autó repül!" Komfortilag rendben van, bár lehet, hogy a 199cm-s magasságom miatt, valahogy úgyérzem, a tökéletes vezető pozíciót nehéz, vagy egyáltalán nem is lehet megtalálni. Nekem az ülés a legalacsonyabb helyzetben is magasan van, a kormány meg érdekes szögben van, de hát uram! Szokni kell!!! A hangrendszer szerintem egy gyári hangrendszerhez képes kiváló (Suzukiról van szó), a klíma gyors, az ülésfűtés úgyszintén, a kormány közvetlen, a fékek is remekül be vannak állítva, bár talán annyit fűznék ide, hogy nagy tempóról való hirtelen fékezésnél szerintem hajlamos kidobni a seggét. Összességében tehát véleményem szerint egy jó autót vesz az ember, arról nem is beszélve, hogy ár/érték arányban piacvezető... (I think so...:) Végre 200km/h t mentem vele, nem féltem. Ja, és mégvalami. Ha beállítom az idális vezetőpozíciót, magam mögé kényelmesen be tudok ülni, és ezt azért nem mertem volna gondolni..!
Ezt a kocsit bátran ajánlhatom a kisöcsémtől a nagymamámig mindenkinek! Sokoldalú. Édesanyám lassan, ráérősen szereti, nekem meg kicsit erősebb a jobblábam, ja... Nagyon nagyon...
Még egy jótanács ifjabb társaimnak: Akinek nincs a kocsijában direkt szűrő, és szeretne, NE TEGYE! Miért? Mert olyan hangja lesz a kicsikének, hogy kizárt vele onnantól a megengedett sebesség betartása. Példa: Ismerősöm beletette, 2hét múlva elvették a jogsiját: Gyorshajtás. Ciao Ciao!!!
Hibalista
- Egyszer kellett használnom a jobb hátsó ülést kioldó reteszt hosszabb tárgy szállítása miatt, viszont amikor vissza akartam akasztani, nem sikerült, megadta magát ===> GARI
-
- Mást nem tapasztaltam rajta....
Ide hordtam szervizbe
SUZUKI M7 ÉRD <=== Ez az a szervíz, ahol kétes tapasztalataim vannak, igen szélsőségesen lehet Őket leírni, vagy imádat, vagy utálat. Mivel a mostani Swiften olyan dolgokat voltak képesek megtenni, hogy szó szerint szájtátva néztem a kocsit, amikor át kellett volna vennem, nem szívesen ajánlom senkinek.
Az autót csúnyán összetörtem, hátsó híd csere, meg az eleje, bevitettem hozzájuk. AZ AUTÓ 2,5 HÓNAP UTÁN SEM VOLT KÉSZ!!! Minden bajuk volt, hogy ezt nem lehet beszerezni, azt kell még kicserélni, stb... A lényeg, hogy közel negyed év után úgy vettem át az autót, hogy akkora por volt benne, ami még egy CROSSpályán is túlzás... a kapaszkodó hiányzott, a tetőkárpit csupa olajos kéznyom, betaposott csomagtérburkolat (rajta a poros cipőnyommal, ami még le is tagadtak...), és ne soroljam...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Swift 1.6 GLX Manager II. | Következő autója? | Japán, és szerintem Suzuki. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
