Swift 1.6 SPORT - Na ilyen nőt szeretnék
Szöveges ítélet
Szóval:)
Isten, ahogy már többen is kifejtették, szerintem ennyi pénzért(3.6) ennyit sehol sem kapsz!!! Mindene szép és igényes, a gyári kiegészítők, spoiler, dupla kipufogó illek az autóhoz, nincs sufni-tuning érzés. Én ezt az autót elérhető árú, közepesen erős luxusautónak vettem, japán technika, magyar gyártás, ezzel is támogatva kicsiny hazámat. Szerintem nincs nála szebb kisautó.... Persze bele lehet kötni, ahogy ezt az Origón is tették, de én szeretek tájékozódni a nagy tükrökben, a magas üléspozíció sem zavar, mivel egy Yarisból ültem át, a "magas" hasmagasságról meg annyit, hogy aki akarja, ültesse le és csikorgassa a fogait minden fekvőrendőr, meg padka, meg kátyú előtt... Én ezt az autót legalább 10 évig szeretném használni, ezért tőlem olyat ne várjatok, mikor leszabályoz a motor az mennyire jó, én inkább vigyázok rá, 6500-nél is van ereje, csak néha pörgetem tovább... ezért valószínűleg nem is járattam be még rendesen így "csak" 200-at megy(3 emberrel)....egy suzuki:) (oldalszélre vigyázni- repteti rendesen).... , viszont azt bármikor eléri... Autópályán 130-140 az utazó, nem eszik túl sokat(8) és nem is hangos, viszont abban is biztos vagyok, ha menni kell, hát megy, jó a tudat, hogy nem kell félni a beragadástól. Néha persze tisztázni szoktam az erőviszonyokat, mikor előzés közben emberkednek, le akarnak tolni, vissza kettő.... :) csírák:) --- ja igen az autópálya: Székesfehérvár - BP. gyönyörű 3 sáv, csak a drága magyar kollégák valamiért mindig a középső sávban mennek 125-tel, szokásos kép, belső kettő tele, külső üres. Tanuljatok már meg 3 sávon közlekedni KÖNYÖRGÖM. Ha a külsőben mész még biztonságosabb is, hidd el jelezz időben, hogy előznél, ÉS BE FOGNAK ENGEDNI!!!!!! --- Sajnos engem is elért a kuplung-munkahenger mizéria, kellemtelen történet, mikor egy 2000km-es autót nem tudsz sebességbe rakni...:( egy nap alatt helyrerakták, azóta belekerült 2000 km, és rendben van, kezdem elfelejteni. Sajnos csak lassan újítják az utakat Bp-en, de azért mára eljutottunk odáig, hogy sima utakon lehet közlekedni, ahol szar az út ott lassan megyek, a beltéri műanyagokat a /75-ös virslire tervezték, rossz úton, nem is azt mondanám, hogy ez vagy az zörög, korrekten az egész, de nem vészes, nem szétesős érzés, vigyázni kell rá. Főleg úgy nem gáz, hogy a bátyám hasonló korú Grande Puntója enyhe huplikon is fém a fémnek zörgéseket produkál. Korrekt szerviz: gyári hiba. Szóval amellett hogy szép a beltér még elviselhető a szar utakon is. .. olvastam több helyen, hogy könnyen karcolódnak a műanyagok...: akkor miért karcolod??:)
Kiemelném a beltérből az míves bőrkormányt, és azt, hogy ha egy kicsit körbenézel, csak egy helyen van burkolatlan fém az utastérben, ahhoz viszont ki kell törnöd a nyakad...
Ami talán nem tetszik az az elektronikus gázpedál, 2-esben 2000 alól indulva nem nagy élmény a gyorsulás... fel kell pörgetni 3000-3500ig, egy-két másodperc, hogy helyreálljon a rendszer, visszazár a pillangószelep, és akkor egy padlógáz :)) na így már jóóóó
(Ha esetleg olvassa valaki a szerkesztőségben, vagy valaki okos: Téli gumit akarok venni hozzá, de nem tennék az autóra acélfelnit. a kérdés: rá lehet-e tenni a normál swift-ek gyári alufelniét???? nem kaptam sehol egyértelmű választ. mindig a sx4 acélfelniével jönnek, de barbárságra nem vetemednék, nem rakok rá acélfelnit... )
Isteni autó, nagyon szeretem, ne vegyen ilyet senki, mert akkor az én kis drágaságom értéke csökken:)
Hibalista
- Az a bizonyos kuplung-munkahenger 2000 km-nél, a Suzuki Plusz-nál 6 óra alatt kijavítva(reggel 7re jött a tréler(ahogy kértem SUZUKI MESTER) délután 3kor újjászületve átvettem)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki PLUSZ
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Toyota Yaris 1.0 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
