A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1,25 DDiS GLX AC 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Suzy, az uj tars

Szöveges ítélet

A mutert nem tudtam lebeszelni az uj autorol. Igy maradt, hogy 3m korul nezegettunk ujakat, mindenfelet. Suzyval az interneten talalkoztunk. Mar forgalomba volt helyezve, nyar kozepe ota (AFA emeles elott), de 6 km volt benne az elso talalkozasunkkor. A szalonban igy ugyeskedtek a "kiszamithato" jogi es uzleti kornyezet viszontagsagai ellen. Sokat nem nezegettuk, az egyeduli fenntartasom a kis jogi csavar volt. Masfelol a helyzet magaert beszelt. Hol talal az ember manapsag 3m-ert uj dizelt? Raadasul jo felszereltseggel, koztudottan megbizhato markatol (korabban mar ket Suzuki allt a garazsban), masodik generacios modell es nem utolsosorban hazai...kifizettuk, elhoztuk.

Hazaerkezesunket koveto elso este ert az igazi dobbenet. Mar az uton is lepegettem neki, az ember ugye nem allja meg; de miutan levittem megmutatni a sracoknak es ot emberrel elmentunk persze mar egy proba korre is...emelkedon odaleptem es nem kerdezett semmit, csak gyorsultunk, erolkodes nelkul...elkepeszto volt. A matizzal azon a ponton nemhogy nem eloztunk, de negy emberrel egyaltalan meggondoltam hogy arra menjek-e. Mas benzinessel is biza volt erolkodes, meg motorhang. Itt pedig csak mentunk.

Egy het alatt 700 km-t toltottunk egyutt, a legnagyobb megelegedesunkre. A motor a dizel karakterisztikanak megfeleloen hasznalva elvezzuk a nyomatekot es a kapcsolgatas nelkuli elozeseket/ emelkedoket. A negy sarokra kitolt kerekek elvezetes fordulekonysagot biztosit varosban is ugy mint a Matraban. A csillapitas megfelelo, de azt ugyis inkabb egyutt ertekelnem a magyar utakkal...

Elvittuk, megmutattuk mamanak is, kis ugyeskedes utan sikerult rajonnom, hogyan tudom elhelyezni a kerekesszeket a csomagtartoban ugy, hogy az uleseket egyaltalan nem kell lehajtani. Orommel konstataltuk, hogy akar oten is mehetunk kirandulni a mamoval egyutt...

Tegnap 4.3 l/100km-t mutatott a szamlalo, hamarosan eljon az elso tankolas, mivel mar tobb mint 700km csuszott bele, igy lesz modunk utana szamolni. Klima jo, radio jo, egyeb funkciok rendben. Amit megfoglamaztam, hogy hianyzik:
1., kozepso utaster vilagitas
2., kodlampat miert nem lehet rendelni GLX-be/ ha beleszereltetem az gari vesztos?
3., a hatso ablaktorlo buta hibajat meghekkeljuk majd (nem a spriccelos oldalon all meg)
4., teljes meretu potkerek
5., 6-ik sebessegfokozat (orszaguton/autopalyan takarekosabb lehetne)

Az egyetlen zavaro rendellenesseg, hogy a hatramenetet nehezkesen veszi... erdekes modon mar a megelozo Suzukiainknal is megfigyelheto volt ez a jelenseg. Ezeddig tudtunk ezzel elni.
Leallitaskor figyelunk a turbo hutesere, inditaskor pedig az izzitasra. Elindulas utan az elso fekezesek alkalmaval neha hallani velek valamit a bal elso fek felol, de csakis rogton hideginditas utan, es akkor sem mindig.

2009. oktober 25.
Mostanra belecsuszott a ketezredik km. Elvezzuk a kanyarokat es a motort. Disznovagaskor kiprobaltuk a vonohorgot is ot emberrel + utanfuto megrakodva...mintha a vilag legtermeszetesebb dolga lenne; meg sem kottyant neki. 700 km korul tankolunk olyan 35-36 litereket, ami egy kicsit 5l/100km fole jon ki, az atfolyasmero 4,5-et mutat. Belefogtunk a teliesitesbe, sarvedot, hotalcat, csomagtertalcat, uleshuzatot fog kapni. Elegedettsegunk toretlen.

2010. januar 4.
Megvolt a masodik disznovagas is, ugyanolyan konnyedseggel vesszuk az akadalyokat, mint eddig. 8500 korul jarunk, legutobbi tankolas utan kalkulalt fogyasztas 4,5 l/100km, atfolyasmero 4,8-at mutat. Megtalaltuk a csomagtervilagitast is.

2011. junius vege:
Otvenezer kilometer korul jarunk, noha meg nincs ket eves a kicsike. A kotelezo szervizeket menetrendszeruen tortennek, az uzemeltetes hibamentes. A fogyasztast egyre jobban elvezzuk: a folyamatosan emelkedo benzinarak mellett is 15Ft-os kilometeroltseggel kozlekedunk, ami hosszabb utakon 4l alatti erteket jelent, vicinalis hasznalatban pedig 4,5-et.

Hibalista

- n/a

Ide hordtam szervizbe

Hatvanban Sosekhoz; meghibasodas ezidaig nem tortent (2011 junius), igy csak a kotelezo szerviz okan jartunk naluk.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Matiz Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)