A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1.3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Suzika

Szöveges ítélet

1 év használat után a negatívum: féknyikorgás jelentkezett, főleg hidegben sípol hangosan, időnként valami ennél is furcsább hangos hang jön a fékek felől, de ezt csak 1-szer (és ritkán-szerencsére) csinálja, mindjárt az indulás utáni első fékezésnél. Ha a fékek felmelegednek a nyikorgás megszűnik. Nyáron a kuplung is nyikorgott, jelenleg ezt nem tapasztalom. Elektronika rendben, még csak egy izzó sem égett ki, motor csendes, egyenletes, nagyon-nagyon megy...ha 2-en ülnek benne..., a terhelést nem nagyon bírja. 2 -en megpakolt csomagtartóval 185 km/h-t ment autópályán (klímával) és nem rázott. Nyomatékszegény, így hát pörgetni kell a kis édest. A városi lámpás gyorsulásokat jól bírja, kategóriatársakat, sőt közép kategóriásokat is aláz. Az ülések lehetnének kissé kényelmesebbek, az állítókar szerintem nagyon gyengére sikeredett. Az ülésmagasság állítás egy hülyeség ebben az autóban, legalábbis nálam: az ülés egyetlen pozíciójában lehet kilátni a kicsiből, ha teljesen süllyesztem, egyébként is gúvadnak a szemeim, ha 1 km-en belül állok meg a lámpánál... Kívülről viszont királyul néz ki a meredek szélvédő, tök sportos, Mini-s. De ez nem baj. (Egyébként az új Fabia is koppintott). Jut eszembe: a kézifék nálam még nem romlott el, eddig nem indult el lejtőn, remélem nem is fog. A parkolás egy álom, nagyon jól lehet terelgetni a könnyű szervóval és az autó 4 sarkában áló kerekekkel. A digitális klíma jól dolgozik, télen nagyon hasznosan, gyorsan párátlanít. Ülésfűtés: mínuszokban egy álom, de inkább csak alul melegít, a hátat kevésbé. Váltó: szerintem pontos, jól kapcsolható. Csomagtartó: kalaptartó manuálisan állítható: ez szerintem részben jó, viszont könnyen beleakad az ember feje, aztán meg össze-vissza billeg). A csomagtartó szerintem pont akkora, amekkora egy ekkora autóhoz kell. Hogy nézne ki egy puttonnyal (ld. iszonyatos Thaliák, Fabia 4 ajtósok, Dacia Logan-ok stb.). Van benne világítás, akasztó meg 2 embernek elég hely. Ez aza autó nem 4 emberes családi utazgatásra való: arra ott vannak a közép-felső kategóriás kombik). Ez városi kisautó, 1-2 napos rövid hatósugarú hétvégi kiruccanások még beleférnek, esetleg kisebb bevásárlást meg lehet kockáztatni. A felfüggesztés kicsit keményre sikeredett, a gumik lehetnének kissé szélesebbek (erre 185/60 R15 van rakva), mondjuk 205-ös, azzal jobban is nézne ki. A gyári Hifi elég jó, ha nyomja az ember a gázt erősödik a hang, ez nem rossz. A kesztyűtartóban nincs világítás ez viszont nagyon gáz, nem tudom miért olyan nagy probléma belerakni egy nyomorék kis izzót, amikor pl. van kulcs nélküli indítás... Az viszont nagyon bejön, csak nyomod a gombot, ha kell kétszer nyomod, fordítod a műanyagot és indulsz. Este nem kell matatni, nem karcolódik a műszerfal, gyorsabban indul, szóval jó kis találmány. A fogyasztásmérőt csak átlagfogasztás állásban érdemes tartani, egyébként ki tudja jól mér-e. A sebességmérő tuti csal felfelé, ezt leellenőríztem többször is: 5 -öt ki kell vonni a mutatott értékből és megkapjuk aktuális sebességünket. Fogyasztás átlag: 7,5 l/100km. Nem hiszek a 6l-es átlagfogyasztásokat regélőknek. Nem vettem észre, hogy Shell W-power racing 100-as benzintől jobban ment volna, úgyhogy nyugodtan lehet sima 95-öst töltni bele, az is megteszi és elég drága az is. A motortérben az ablakmosóbetöltő egy félresikeredett történet, több megy a motorblokkra meg a földre, mint a tartályba. Ez viszont a legkisebb baj. A legnagyobb az, hogy sajbnos nem egy Swift Sport-ot vettem...

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Swift Sport
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)