SÁNTA LOVAT VETTEM!
Szöveges ítélet
AUTÓSTÁRSAIM! A VÉLEMÉNYEM AZ HOGY EZ AZ A KOCSI AMIRŐL POZITÍVUMOT NEM IGEN TUDOK MONDANI. EGGYET TALÁN MÉG IS, 1-ÉV ELADÁSI KISÉRLET UTÁN SIKERÜLT ELADNOM 4 ÉVESEN, MEGKÍMÉLVE ALIG FUTOTTAN AZ ÚJKORI (CSILLAGÁSZATI ÁR A KOCSI IGEN GYATRA MINŐSÉGÉT NÉZVE) ÁRÁNAK A HARMADÁÉRT! KIRÁZ A HIDEG MIKOR AZ ESZEMBE JUT! AZ EGYIK LEGROSSZABBUL ÉS LEGNAGYOBB ÉRTÉKVESZTÉSSEL KALKULÁLHATÓ AUTÓ A MAI PIACON! MÉG SZERENCSE HOGY A PÁROM 7-ÉVES 1.4-ES BENZINES 206-OS PEUGEOTJA TARTJA A FRONTOT A CSALÁDBAN!!!!!! A 85000Km-ERT FUTOTT PEUGEOT, AMI TÖBB MINT 3-éve A PÁROM TULAJDONA ÉS MÁR MAJDNEM 50000-et LEAUTÓZOTT VELE, FELELŐSSÉGEM TELJES TUDATÁBAN KIJELENTEM, MINDEN TÉREN FÉNYÉVEKKEL JOBB MINŐSÉGŰ AUTÓ A SUZUKINÁL, (UGYE AMI A MI AUTONK SZLOGEN HÍRÉBEN ÁLL) EGY BIZTOS, EZ VOLT AZ ELSŐ ÉS EGYBEN AZ UTOLSÓ SUZUKI IS A HÁZNÁL!!!!! EGYÉPKÉNT A 2010 ŐSZÉN KIADOTT RÁNCFELVARRT UTÓDJA UGYANAZ A GYATRA ITTHON GYÁRTOTT,(NEM JAPÁN! NEKIK ALIG VAN KÖZÜK A KOCSIHOZ.-AZ ALKATRÉSZEK IS EURÓPAI-VAGY FŐKÉNT MAGYAR VÁLLALKOZÓK ÁLTAL GYÁRTOTT ÉS BESZÁLLÍTOTT ALKATRÉSZEKBŐL ÁLL, AKI NEM HISZI NÉZZEN UTÁNA) NÉPBUTÍTÓ NÉPAUTÓ, TELIS-TELE RENGETEG FÉLRESÍKERÜLT ROSSZUL KIVITELEZETT BÉNA MEGOLDÁSSAL!!! REGÉNYT LEHETNE ÍRNI RÓLA,HOGY CSAK A NAGYON ROSSZ HELYEN LEVŐ AJTÓKÖNYÖKLŐKRŐL, ÉS A SZÓ SZERINT GAGYIN KIVITELEZETT KRITIKÁN ALULI CSOMAGTARTÓJÁRÓL SZÓLJAK, HA EGYÁLTALÁN ANNAK LEHET NEVEZNI! NO-COMMMMMENT!!!!! VAGY A SPLASS ÚJJÍTGATOTT MOTORJA AMI 94 ZAGYVA LÓERŐ, MELLETT ÓRIÁSI FORDULATON LEADOTT NEGATÍV REKORDOT DÖNTÖTT SZUPER-GYATRA NYOMATÉKLEADÁSÁVAL BÉNÁZIK!!! 118Nm-4800.as FORDULATON, EZT MÁR NEM LEHET ALÚLMÚLNI! AHOGY A MONDÁS SZÓL, MÉG INGYEN SE KÉNE, AMENNYIÉRT ÁRULJÁK AZ MEG SZÓ SZERINT MAGA A KATASZTRÓFA!!!! DE TÉRJÜNK VISSZA A VOLT KOCSIMHOZ. MOTOR-ÉLVEZHETETLEN MERT REKORD KEVÉS ÉS NAGYON-NAGYON ROSSZ A NYOMATÉKLEADÁSA! KIZÁRÓLAG MAGASAN PÖRGETVE-AGYIG HUZATVA LEHET VALAMIT KIHOZNI A 92-LOVAS MOTORBÓL, AMIKOR ÁTÜLTEM A PÁROM 75LOVAS 8-SZELEPES 206-osába, OTT CSAK PÖCKÖLÖM A GÁZT HARSÁNY MOSOLLYAL AZ ARCOMON, AZONNAL UGRIK A KOCSI MÁR EGÉSZEN ALACSONY FODULATON IS, MINDEN TARTOMÁNYBAN NAGYON JÓL MEGY, ÉS MÁR RAKOM IS A KÖVETKEZŐ FOKOZATOT! EBBŐL ADODÓAN LITEREKKEL KEVESEBBET FOGYASZT A SUZUKINÁL! KOMOLYAN MONDOM VALAMI HIHETETLEN KÜLÖMBSÉG VAN KÖZTÜK!!!! ÉS EZ A MOTOR MÁR MAJDNEM 15-ÉVE A PIACON VAN ÉS FÁRADHATATLANUL-TÖKÉLETESEN-NAGYON MEGBÍZHATÓAN TESZI A DOLGÁT! MINDEN ELISMERÉSEM A PEUGEOTNAK!!!!!! CSAK A PÉLDA KEDVÉÉRT-MOTORADAT-ÖSSZEHASONLÍTÁS:MINDKETTŐ BENZINMOTOR: PEUGEOT-1360cm3 8szelep 75Le-5500fordulaton 120Nm-2800fodulaton, 0-100 12.5mp 3.fokozat is kapcsolva. RUGALMASSÁG-4.fok 60-100ig 11mp, 5.fok 80-120ig 16-17mp. SUZUKI-1328cm3 dupla-vezértengely 16szelep 92Le 5800fordulaton 116Nm-4200fordulaton, 0-100 11.2mp 2.fokozatba. RUGALMASSÁG-4.fok 60-100ig 15mp, 5.fok 80-120ig 31-32mp. NO-COMMENT! AZ ADATOK VEZETŐVEL UTAS NÉLKÜL ÉRTENDŐK! SAJÁT MAGAM IS LEMÉRTEM. A 0-100 SPRINT AGYIG NYOMVA? EGY UTCAI AUTÓNÁL ALIG VAN JELENTŐSÉGE, (HA SPRINTELNI AKARNÉK, VENNÉK EGY 206.Rc-t, ANNÁL A 0-100 7.2mpig TART)! ÉS ITT JÖN AZ AMI SOKKAL-SOKKAL FONTOSABB, AZ AUTO MOTORJÁNAK NYOMATÉKLEADÁSÁBÓL ADÓDÓ RUGALMASSÁGA!!!!!!!!! ÉS ITT MEGSEMMISÍTŐEN TOTÁLIS CSŐDÖTT VALLOTT A PARIRON 92Le-ős SUZUKIM A PÁROM 75Le-ős PEUGEOTJÁVAL SZEMBEN!!! HÁT EZ A HELYZET, ÉS ERRE EGYSZERŰEN NINCS KOMMENTÁR. ÉS MENTEM MÁR AZ 1.5-ös 102Le-ős SWIFTEL IS, ALIG JOBB AZ 1.3-asnál. FUTÓMŰ-A KOCSI HÁTSÓ FUTÓMŰVE KORSZERŰTLENEBB A 206-osénál, MIVEL U ALAKÚ MEREV KIALAKÍTÁSA CSAK TORZIÓSAN MŰKÖDIK, TEHÁT MAJDNEM TELJESEN MEREV, ÉS NEM BIZTOSÍT FÜGGETLEN FELFÜGGESZTÉST. A 206 -osé SZINTÉN U ALAKÚ, VISZONT PRECIZEN CSAPÁGYAKON CSUKLÓ HOSSZANTI LENGŐKAROK FÜGGETLEN FELFÜGGESZTÉST BIZTOSÍTANAK, AMI A STABILITÁST NÖVELŐ TORZIÓS TENGELLYEL VAN KIEGÉSZÍTVE. A SWIFTEM CSOMAGTARTÓJA HÁT ENYHÉN SZÓLVA IS CSAPNIVALÓ (EZT UGYAN A VÉTELKOR LÁTJA AZ EMBER, DE RÖVID IDŐN BELÜL RETTENTŐEN KEZDETT ZAVARNI!!!! MINT ÍRTAM AZ ELEJÉN, A LEGÚJJABB SWIFTNÉL SIKERÜLT MÉG ENNÉL IS ROSSZABBAT ALKOTNIA A SUZUKINAK! MAGAS RAKODÓPEREM, NAGYON RÖVID ÉS KESKENY HELY, TÁMLALEHAJTÁSKOR 18-CENTIS LÉPCSŐS PADLÓ, MADZAG MOST SINCS, ÉS NINCS TELJES PÓTKERÉK SEM, SŐT ALAPBAN MÉG PÓTKERÉK SINCS! ÉS A HÁTSÓ LÁBTÉR ÍGY IS ÉSZREVEHETETLENÜL PÁR CENTIVEL LETT CSAK HOSSZABB! ELMEBETEG MEGOLDÁSOK!!! AZ ELSŐ FÉKEKKEL RENGETEGET BOSSZANKODTAM, SÜVÍTÉS SÍRÁS NYIKORGÁS, TÖBBSZÖRI SZERVÍZLÁTOGATÁS, JAVULÁS ALIG, A FÉKBETÉTEKET RÖVID IDŐN BELÜL CSERÉLNI KELL, A TÁRCSÁK CSÚNYÁN BARÁZDÁSAN GYORSAN KOPNAK!!!! KUPLUNHENGER MŰANYA......G! 8000-NÉL CSERE. TÖBBSZÖR BENTRAGADT-KISHÍJÁN KARAMBOLT ELŐIDÉZVE, AZ AGYAMAT DOBTAM EL EZ MIATT IS! 14000-NÉL VALAMI ELKEZDETT KOPOGNI AZ ELSŐ FUTÓMŰBEN-MÁR NEM ÉRDEKELT, DE KÉSŐBB IS CSINÁLTA EZÉRT UJJABB SZERVÍZLÁTOGATÁS. BALOLDALT CSERÉLTEK SZILENTPERSELYT AZOTA IS KOPOG CSAK HALKABBAN. LEENGEDVE ELÖL LÖTYÖGTEK-ZÖRÖGTEK AZ AJTÓÜVEGEK! A PARÁNYI KIÁLLÓ LÖTYÖGŐ KESZTYÜTARTÓFEDÉL! EGYRE JOBBAN KEZDETT IDEGESÍTENI AZ EGÉSZ KOCSI ÚGY AHOGY VOLT!!!! ÉS AMIKOR AZ IGÉNYTELEN NYISZOGÓ ZÖRGŐ BELSŐ-TÉR 20000Km-UTÁN KEZDETT ÚGY KINÉZNI MINTHA 150000-ET MENT VOLNA MÁR, A FULL-GAGYI SZÖVETÜLÉSEK FÉNYLETTEK A KOPÁSTÓL ÉS KEZDTEK SZÉTFOSZLANI, ÉS AMIKOR MENTEM A KOCSI FELÉ ÉS ÁLLANDÓAN A RONDA BUMFODI ÖSSZEVISSZA ÁLLÓ ABLAKKÉDERGUMIKAT KELLETT LÁTNOM, ÉS AZT HOGY A B OSZLOP TÖVÉBEN A MŰANYAG TAKARÓ-DÍSZLÉCEK VÉGEI SZÓ SZERINT MAGUKTÓL EGYRE JOBBAN ELHAJLOTTAK KIFELÉ, (ÁLLANDÓAN NYOMKODTAM VISSZA, SŐT A SZERVÍZ MÉG RAGASZTOTTA IS, HIÁBA!!! SOHA NEM LÁTTAM MÉG ILYEN ROSSZ ANYAGBÓL ILYEN IGÉNYTELENÜL DOLGOKAT AUTÓN! BETELT A POHÁR-ITT A VÉG-AZONNALI MIELŐBBI ELADÁSI KISÉRLET!!!!!!! HITEL MÁR SZERENCSÉRE NEM VOLT A KOCSIN. ÉS ITT JÖTTEM AZ ELEJÉN EMLÍTETT KÉPBE, AZ ELADÁS KÖZEL 1-ÉVET VETT IGÉNYBE, KÖZBE MENT RÁ A PÉNZ, IGAZ MÁR ALIG HASZNÁLTAM, ANNYIRA MEGUTÁLTAM!!!! FÉL ÉVE VETTEM EGY UGYANOLYAN GYÖNYÖRŰ ÖRÖKKÉ DIVATOS PEUGEOTOT 206-ot MINT A PÁROMÉ, UGYANIS NAGYON MEGSZERTETTEM, AZ OKOS ÉSSZERŰEN TERVEZETT MEGOLDÁSOK, AZ ÉSSZERŰ SZÉP PRAKTIKUS JÓ MINŐSÉGŰ-JÓL ÖSSZERAKOTT BELSŐ. AZ EGÉSZ AUTÓ SOKKAL HASZNOSABBAN ÉS ÉSSZERÜBBEN HASZNÁLHATÓ MIND A SUZUKIM VOLT, ÉS EBBE LEGALÁBB ÖRÖMÖMET LELEM HA BELEÜLÖK ÉS MEGYEK VELE, EZT A KOCSIT LEHET SZERETNI ÉS BECSÜLNI, MEGHÁLÁLJA! MINDEN EXTRA BENNE VAN AMI AZ ÁLTALÁNOS AUTÓZÁSHOZ SZÜKSÉGES! MÁR KÉT KIS OROSZLÁN VAN A CSALÁDBAN! IMÁDJUK ŐKET! TEHÁT MI EBBŐL A TANULSÁG? HÁT AZ HOGY SOOKAL JOBBAN JÁRSZ HA KÖRÜLTEKINTŐEN-NEM ELSIETVE IDŐT SZÁNVA RÁ, BEOSZTOD A PÉNZEDET, ÉS VESZEL HASZNÁLTAN EGY JÓ MINŐSÉGŰ MEGVIGYÁZOTT AUTÓT AZ ÚJ ÁR TÖREDÉKÉÉRT, MINTHOGY PL:VESZEL EGY ÚJAT DE SZAR-MINŐSÉGŰT, SOK-SOK MILLIÓÉRT, HITELTÖRLESZTÉSSEL, IDEGESKEDÉSSEL, PLÁNE HA RÁJÖSSZ HOGY ROSSZ LÓRA TESZEL, MINT ÉN IS TETTEM!!!!!!! MEGJEGYZÉS- A MEGÉRTE A PÉNZÉT ROVATBA HIÁBA ÍROM BE HOGY NEM.......! A GÉP IGENT AD KI, PEDIG NAGYON.....NEM!
Hibalista
- ELSŐFÉKEK, KUPLUNG FŐHENGER, 5.FOFOZAT-SÍRÓ-HANG, VÁLTÓBOVDENCSERE, SZILENTCSERE,
Ide hordtam szervizbe
PÉCS. SZERVÍZBEN HŰLYÉNEK NÉZIK AZ EMBERT, PEDIG CSAK TÜKÖRBE KÉNE NÉZNIÜK!
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 19Rn | Következő autója? | MÁR VAN 206 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.5/10) |
