Őszinte, de meg kell pörgetni
Szöveges ítélet
Olyan 2 és fél hónapja vásároltam. Első úgymond saját autóm, előtte 2 hónapig egy 7 éves corollát vezettem. Egészen más autóról van szó, de ez gondolom egyértelmű.
Először beszélnék a kényelemről. Sajnos a mai napig nem találtam meg az ülés kellő beállítását. Bármit teszek vagy a hátam fáj, vagy túl közel ülök a pedálokhoz. Itt arra gondolok, hogy ha kellően ki akarom nyújtani a lábam, akkor széket olyan távolságra kell tolnom a kormánytól, hogy kényelmetlenül előre kell érte hajolnom. A toyotában ez kényelmesebb volt. Nyilván egy olyan állapotot választottam, ahol a lábam is türhető és az üléshez is hozzáér a hátam. Nem vagyok gnóm:) Ezért is nem pontoztam fel jobban a kényelmet. Maga az ülés huzat és forma nekem elsőre és mot is nagyon tetszik, dögös, masszívnak hat. A felszereltésghez kapott multi kormány tök felesleges, mivel éjszaka nem világítja meg semmi így nem nagyon sikerül eltalálnom rajta amit akarok:) A hangfalak jól szólnak, tökös mélyeket kapok (6db gyári). A kezelőszervek nekem egytől egyikg szimpatikusak. A műszerfalat különösen kedvelem.
A vezetéssel kapcsolatban eleinte elég lomhának találtam. Bejáratós korszakában 3000 fölé nem engedtem pörögni, ennek meg is lett a hatása, alacsony fordulaton ez az autó nyomatéktalan. Miután elkezdtem nyomni neki, egy új dimenzió nyílt meg előttem. Ez a kocsi egy vagy két emberrel jóformán alacsonyan repül. Ha megadja neki az ember kellően 1-esben, és utána megtépi a következő fokozatokat úgy istenesen, akkor elmebeteg dolgokat él át, mindezt egy nagyon őszinte hang kiséretében:) 4500-nál konkrétan seggberúg valami, és onnan már csak gyorsul. Viszont emelkedő, 4 ember, nos az nem ennek a kocsinak való. Ha nem tudjuk megoldani a magas fordulatot akkor az autó nagyon nyomatéktalan. Sík területen vagy enyhébb emelkedőn kettesben 7000 fölött is vígan megy az autó és nem félő hogy kiugorna a motor a helyéről, egy élmény 130-nál váltani 4-esbe először mindezt tizen egynéhány mp után.
Összevéleményem az, hogy az autó nekem megfelel fogom még nyúzni szegényt mert valahogy azt mindketten szeretjük, az ülést meg még valahogy megpróbálom beállítani, vagy megszokni. Ez az autó egy őszinte csodálatos kis kocsi, amit az amúgy csak toyotában gondolkodó apám is elmebeteg vigyorral hajt szét amikor megengedem, hogy beleüljön.
Update:
Kihagytam egy fontos dolgot.
A vezető oldali ülés a kocsi kb 3 hetes kora óta nyikorog. Most már eléggé és állandóan, minden kis kanyarodásnál, minden sávváltásnál, irányváltoztatásnál, vagy útegyenetlenségnél. Nemsokára be kell vinnem megcsináltatni a seggét, mert kifogott rajtam a garázslejáró, meglátom mit mondanak az ülésre.
Hibalista
- Jelen pillanatban csak az romlott el rajta amit törtem.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Ház
Egressy út
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3900 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | azt nem tudom még |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
