A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1.3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyvalagú szerelmem (Szuszu)

Szöveges ítélet

Imádottam csodásan muzsikál, és nem riszálja erre-arra a szép, gömbölyű hátsóját. Eldöntötten ez lesz a családi autónk is, bár a tesztelés szerint három ember és egy betonkeverő azért már nem fér bele egyszerre. Mivel elenyészően ritkán veszünk betonkeverőt, ez annyira nem fáj nekem.

Három nap után tisztába jöttünk a kényelmetlenségeivel, és ez a lista azóta NEM szaporodott, az előnyök pedig egyértelműen lemossák az apró aggályokat, melyek:
- A műanyagbevonat iszonyú sérülékeny, és karcolás után hányinger, ahogy kinéz, segíteni már nem lehet rajta. Ugyanez volt a régi Swiftnél, és úgy sejtem, az összes műanyag-autónál.
- Be kell hajolni rendesen, hogy lásd a lámpát. Cserébe nem kell olyan korán lehajtani a napellenzőt.
- Jó nagyot kell csapni a fenekére, hogy lecsukódjon a csomagtartó ajtaja.
- Jól fel tud akadni, alacsonyan fekszik.
- Az ülésfűtés gyorsan felfűt, aztán kifújt. Kapcsolgatni kell, ha még meleget akarsz.
- Elkelne az átlagfogyasztás-mérő.
- Önpiszkító, a hátsójára szedi fel a koszt.
- Másodikból, alacsony fordulatból üresbe váltáskor bennragad a váltó a 2-es és 1-es között, nem megy vissza középállásba, meg kell lökni.
- A hátsó ablakemelő nem elektromos.
- Lehúzott ablaknál, 60-nál gyorsabban „puffog” a levegő a kocsiban. Kell rá a szélterelő.

És az apró örömök:
- Bitang jó a klíma!
- Bitang jó a CD-s rádió!
- Gyönyörűen csukódnak az ajtók (a hátsót leszámítva).
- Kényelmesek az ülések, mint az álom! A faterom hátul utazott és elaludt, pedig parás a kocsikkal.
- Tapad az aszfalthoz (18,5 cm-s kerékkel).
- A pillanatnyi fogyasztásmérővel jól ki lehet tapasztalni, mit szeret, és kis odafigyeléssel 6 l körül lehet tartani a fogyasztást. (A miénk a 110-120 átlagsebességet szereti.)
- Szépen fog a biztonsági öv.
- Mindene igényes, szépen kivitelezett, van benne anyag.
- A kormányszervó nagyon jó, és a váltó is a fenti akadást leszámítva.
- A hajólapátnyi tükröknek köszönhetően kicsi a holttér, tehát nagy a vagyonbiztonság.
- Nagyon jó ötlet, hogy időzíthető a szakaszos ablaktörlő.
Szóval: bátran ajánlom mindenkinek!

MÁSFÉL ÉV ÉS 75 000 KM UTÁN
Még mindig imádjuk. Nem zabál sokat, nem drága a fenntartása. Megbízható, mintha külön istene lenne. Egyszer szerzett nekünk feszült pillanatokat, amikor a BAH-csomópont kellős közepén fulladt le, a villamossínen, egy rossz kuplungolás után, és nem pöccre indult újra, hanem öt-hat másodpercet méltatlankodott. Nem sok ez így leírva, de miközben a villamos már beköszönt a hátsó ablakon, azért többnek tűnt. Le is izzadtunk, hogy na, mégis igaz a sok rossz hír. És nem, mert azóta nem produkálta újra a jelenséget.
Mostanában töprengtünk új autó-vásárláson, mert baromi sok km pörög bele a munkába járással, de mindig, újra és újra a Swiftnél lyukadunk ki, illetve annál, hogy megtartjuk, amíg szét nem esik, mert - hangzzék bár furcsán - anyagilag jobban megéri.
Az a szép, gömbölyű hátsója sajnos vonzza a bajt, már ketten is bele találtak szállni, de a jó konstrukciónak köszönhetően nem sokat éreztünk belőle - csak annyit, hogy felmegy a vérnyomásunk.

Ja, igen: szereti, ha hajtják, egy 160-as menet után fürgébb a városban is.

Hibalista

- Hetvetötezer km után:
- - hátsó lökhárító csere figyelmetlen sofőrből kifolyólag (a biztosítója fizette)
- - a kuplung bowden időnként kiszárad, nyikorogni kezd, olajozni kell (házilag)
- - felcsapódó kő kivitte az egyik ködlámpát (12e + 3,5e munkadíj)
- - felcsapódó kő lyukat ütött a szélvédőbe (de nem repedt tovább)
- - fékbetét csere még nem kellett!
- - utastér izzó kiégett (garanciában)

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Óbuda
Suzuki Érd

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift I 1.3 GS Következő autója? Swift II vagy III 1.5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)