A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1.3 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Külsőre jó, de alig használható

Szöveges ítélet

Két hétig volt nálam, mert az én autómba belecsattant egy mami. Kívülről szép a formaterve mivel nem vezettem korábban ilyet, ezért a formája alapján választottam.

De ez az autó oké, hogy olcsó kiskocsi, számomra egy katasztrófa volt:
Az ülése a legrosszabb. Ott nem tart, ahol éppen a derekat kinyomnia kellene. Két óra út után mint egy hetven éves rokkant vonszoltam ki magam az autóból. Sosem volt eddig problémám autóülésekkel. Oks, hogy nagyobb kategóriát vezetek, de semmivel se több anyag egy rendes deréktámaszos formát kialakítani. Ez az ülés egyszerűen igénytelenül tervezett. A csomagtartója az vicc. Kezdem érteni miért estek vissza a Szuzi eladások az Opel, Ford javára. A féke alacsony kategóriákban divatosan, hitelen fog egyet, majd nem lineárisan növekedik a fékerő. Ha felengedtem a lábam, akkor nem azonnal szűnt meg a fékpofán a fékhatás. Értem én, hogy a nyugger mamiknak is meg kell valahogy állni vele, de a fék adagolhatatlan és pontatlan, idegesítő. A váltója akadozik. Milyen váló az, ahol az 1-es csak álló helyzetben váltható ? Azt hallottam nincs benne 1-es szinkron, az az oka, de nem értek hozzá. Akár hogy is, röhelyes, mintha a Ford T modellből lopták volna a Japánok. A kormányzás túl könnyű, a szilentjei pedig elöl túl puhák (miből tartott volna tömörebb szilentet önteni?), imbolyog az autó, így az, hogy a kormányzás pontatlan, nem megfelelő kifejezés, inkább a minősíthetetlen a jó szó rá. A motorja ellenben szépen teszi a dolgát, jól elindul, egyenletesen húz. A karakterisztikája az elektromos gázpedállal valahogy furán van beállítva, nincsen benne nyomaték maximum, olyan egyenletesen középszerűen húz minden tartományban és a gázpedál állásra is érzéketlen, kis gázpedál állásnál is valahogy nagy gázt ad, gondolom ez is a "jól menjen érzésre" hangolás része. De akár honnan nézem, a motor ennek a kocsinak a legjobb része. Az első szélvédőnél a tetővonal el lett tervezve, túlságosan lefut a tető, nem lehet látni tőle a lámpákat.

Két hét után visszakaptam a 11 éves kocsim (180.000km), ami kora miatt kb annyit ér, mint ez (52.000km), de a két autó komfortja és vezethetősége semmilyen formában nem összehasonlítható. Tanulságnak jó volt; ilyet többet nem bérlek.

Azt, hogy újonnan ki ad ezért 3-3.5MFt-ot, azt nem értem. Ennyi pénzért néhány éves, tisztességes használt autókat kapni.

Hibalista

- ----

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? X-Type Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (785 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)