A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift SPORT Gti 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Közveszélyes állat!!! és büntet is :)

Szöveges ítélet

Na szóval ahogy olvasgattam kedves társaim írásait, nem feküdnék neki az extrák felsorolásába és a teljesítmény taglálásába, mert elöttem már többen is leírták. Olvassatok ti is :) Ami a lényeg: a tütüverdát decemberben vettem meg és át! Ekkor volt olcsó, nagyon olcsó!!! 4 helyett 3,2 + gyári sport szőnyeg + könyöklő + szervízkedvezmény a jövőre! Az autóm fekete. Az olvasottak alapján úgy gondolom hogy 5,5 hónap alatt nekem sikerült a legtöbbet belecsavarnom az autóba, na meg persze a leghosszab kényszerpihi címet is elnyertem ( ha tévedek írjátok le ). A kocsi fogyasztásán 1-2 helyen elcsodálkoztam oly kevés, dehát ha nekem vasbetonbol van a lábam akkor így jártam :) Véleményem szerint aki sport valamit is vesz az pont ne a fogyasztással foglalkozzon nem? Mellesleg nekem 8,5/100 km. Szerintem nem rossz.

Finom bejáratás, majd 1500 km követő olajcsere után jött a gyalázatos taposás. Az autó 2e alatt semmit nem megy, bár nem is érdekel :) Aztán úgy 2,5-3 között úgy rendesen elindul, majd 4,5enél elszabadul a pokol és pikki-pakki ott a tiltás :))) Remek, bár meleg előzésnél oda kell figyelni különben kész a baj. Semmi pillanat alatt kiforogja a 7000-et, és húzza akasztnit rendületlenül. A váltó nagyon teccik nekem, finoman jár. Futómű: Botrány!!!! Életveszélyes!!! Úgy érzed nincs olyan kanyar ahol nem fordul be (pedig van, vagy ne jöjjön szembe senki). Mióta nekem megvan inkább kerülök csak ne kelljen rossz úton mennem. De hát sport. Roosvelt térről Lánchídra 3. frutti 85 km/h és még nem mentem át a szembe oldalra!!! Vicc!! Nincs olyan kocsi ami 10 milla alatt ugyanezt tudja. Szerintem. 2,5-4e között kellemesen nyomatékból alázósan lehet vele menni, rúgni csak vész esetén kell és ez teccik :)
Ami rossz: Legalább is nekem annyira nem jön be a rövid váltóáttételezés leginkább pályán. Hamar kiforogja magát és 210-nél allandóan letilt. Ha erőszakos az ember tiltást követően felmegy újra, de már 217,5-ig a sebesség és forog 7200-at. Nem túl egésséges tudom de ha menni kell :) Szal hiánycikk a 6. Nagyon! Az ESP!!!! Uraim mindenkinek szeretném tisztán jóindulatból felhívni a figyelmét hogy nem 100%-os!!!! Ki lehet hozni a sodrábol és akkor csak úgy menet közben (akár csúszás is) csak úgy kikapcsol!!! Nekem nem is egyszer megtörtén Pl Puntó kontra Én esetben is. Rárakták computerre de persze az nem jelez semmit, mert ha újraindítod akkor müxik. Ezt leszámítva nem rossz, mert nem agresszívan ugat bele és hagy némi játszóteret a felhasználónak. Fékerőszabályzó: Hát nem tom ki hogyan van vele, de ha azon a határon fékezek mielött beleugatna az ABS akkor bizony nekem mindíg kicsit sétál a feneke egyenesben, és ez több mint fura, bár mexokás kérdése az egész.
Összeségében nekem nagyon bejön és IMÁDOM!!!! Sok ellenfele nem nagyon van, mert jópáran már néztek rám bután pályán és még vissza se rántottam 4-be :) Imádok az ilyen birkák arcába mosolyogni miközben zsengén elhúzok mellette a pályán 180-nál :-D

______________________________________________

Na eltelt több mint 1 év az első talinkat követően, és a kezdeti bőséges kilóméter belerakás után kicsit lenyugodtunk és mostanábanléptük át csak a 30 000 kmt. Én azóta sem megyek kevesebbet csak nem a sajátommal így előlépett a GTi hétvégi és legfeljebb esti autóvá. Na ennek eredménye is lett nem tok vele normálisan közlekedni :) Pont most kapott nemrégiben egy komplett 50" es rendszert, természetesen a gyári dob negyedével rendelkező elvileg hangtompító dobnak nevezett izével 1üt. Elvileg erősebb lett, amit én észrevettem 2ből 3ba azóta eltekeri a kerekét :) Szép hangja lett azóta utálnak is a szomszédok :) Legyen az ő bajuk. Most volt nemrégiben a Hungaroringen autós nyíltnap, és megvallom elgyengültem és kivittem rá a kicsikét. Uraim és Hölgyeim akinek van ilyen gépsárkánya otthon az sajnálhatja, hogy nem volt még kint vele valaha is épített pályán. Megjegyezném hiányoltam is sorstásaimat hiszen egyedül képviseltem ezen márka csúcsmodelljét. Csak 3* 20 perecet mentem, a gumik miatt, nem szerettem volna teljesen hazavágni. Amit az autó ott ment az valami leírhatatlan, valami frenetikus és űbereszméletlen. Itt a városi rodeózásban nem is gondoltam volna, hogy ez az autó ennyit tud. Természetesen az ESP-t még mielött kimész a pályára kapcsold ki, mert mint feljebb említettem dísznek kiváló, de számítani rá nem lehet. Pont azon gondolkoztam lehet beújítom levélnehezéknek, arra már csak jó. Egy korábbi cikkben mikor még kijött a verda a piacra tesztelték és írták hogy szakembernek a kezében 2:22-es időt tud menni gyárilag a ringen. Na én mint nem szakember aki csak a saját 4 millás kocsiját nem annyira akarta szétrúgni, így a hosszú visszafordítókat és a féktávokat relatíve elspóroltam, és életemben először mentem a pályán, kihoztam belőle a 2:35-ös időt, amit remeknek találok. Ezt a verdát ide találták ki nem a városi dugókba. Nekem nagyon teccet :)
Maga a kocsival semmi gond nem volt a szervizeken rész vettem, sok kedvezményt belealkudtam és így semmivel sem volt drágább mintha más HOZZÁÉRTŐ szerelőhöz vittem volna. Természetesen továbbra is ismernek :) Benézek ha kell ha nem :) Egy kicsi gondom van az ESP-vel egyik szerelő sem tud mit tenni nem tudják mi baja lehet, szerintem kicseréltetem velük azt bumm, vmi csak változik. Szerintem aki egy közepes teljesítményű, jól összerakott, megbízható sport autót szeretne, az vegye meg ezt. Felhívnám mindenki figyelmét el lehet ezt hozni 3,2 milióért is, csak küzdeni kell érte. Plussz még kértem bele ezt azt :)
Na majd még jövök és mesélek.

Ja igen itt olvasgattam közben más hozzászólását is az enyém 7 200nál letilt és nem megy 220ig végre. Nektek hogy megy többet??? Így is túl kell pörgetnem tiltáson, mert 210 és szabályoz???

Hibalista

- Effektíve nem romlott el rajta semmi magátol én szűkítettem az autó bal hátulján csakhát a futóműbe is beleért :( De az ellenséget is kellet volna látni :) Puntó vesztett :)

Ide hordtam szervizbe

Én a Suzuki Óbudában vettem oda is viszem! A fényezés nem lett 100-as de nem rossz. Na az alkatrész rendelésével azért gondjaik vannak mert 5 hétig vártam egy komplett hátsó futómű cserére :) Szerintem lehetne gyorsabb is!!!! Mind ezt 1 misiért!!!! Na mind1. Egyébként kedvesek és már mindenki név szerint ismer :) Még a takarító is :)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Rover 45 1,6 16V Következő autója? Lövésem sincs egyenlőre
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)