A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift GLX, Extra Limitált 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kis szürke pacikánk

Szöveges ítélet

Vadi új kocsi, nagyon megtetszett nekünk a szalonban.
Igazából kis családi autónak szánjuk,a 2 pici gyerek elfér hátul,
nagyobb útra tetőcsomagtartót (+ tetődobozt) használunk majd.

Persze lehet hogy csak azért tetszik annyira, mert a Ladához hasonlítjuk, de szerintem ennyi pénzért megérte.

Persze mivel csak 100 km-t mentünk vele,ezért még nem formálhatunk még igazi véleményt.

Jelenleg csak városban, bejáratósan 7 l/100 km-et eszik, igaz tényleg nem gyorsulgatunk vele.

Egyelőre nem érzem lomhának, a Ladával sem voltunk fürgébbek, bár igaz , hogy inkább minekt előzgettek,mint mi másokat.

Egyébként a Suzuki Ász-nál vettük...hát inkább nézzetek körül máshol is ha Suzukit vennétek,főleg ha gyorsan kellene a kocsi , mert csak igérgetik,de nem adják gyorsan. Mi a 8 héttel még jól jártunk, mert a többiek akikkel együtt vettük át a kocsit 11-12 hét után kapták meg!
Az ígérgetést leszámítva udvariasak, persze a hitel konstrukciójuk lehetne jobb is...nem tudom hogy lehetett volna-e alkudozni ezen is - mi nem tettük.
A kocsit átadó emberke nagyon rokonszenves volt és elég sok mindent elmondott, ahhoz képest, hogy a nyakunkon ültek a többi türelmetlen vevő.
A köt. biztosítást érdemes előre leszervezni, mert anélkül nem adják (ezt nem szeretik hangsúlyozni), és az általuk ajánlott-helyben köthető Uniqa nem a legolcsóbb.
(Gyerekes szülők feltétlenül nézzék meg az Aegon ajánlatát!!)

Egy kiegészítés a fogyasztás mérő témához:
a szervízes ember tudatta velem,hogy az "első időkben" az új Swift-ben tényleg csak pillanatnyi fogyi mérő volt, de egy ideje már olyanok jönnek a gyárból,amik átlagot is mutatnak, ha átkapcsoljuk a gombbal.

2008.08.21.
2 "nagyobb" utat tettünk meg a pacival.
1. 390 km tetődobozzal, országúton , több várossal (51-esen Budapest-Baja környéke-Budapest), fogyasztás 6,2 átlagban.
2. 180 km tetődoboz nélkül, Budapest-Kékesetető-Budapest a 3-ason, átlagfogyasztás 6.0.

Ezt az átlagfogyasztás mérő mutatta, a ténylegessen mért benzin fogyás aapján lehet hogy 0.1-0.3l eltérés lehet,mert a benzinszint mérő pontatlan, a rovátkázsában nem lehet bízni úgy tűnik. (Ezt máshol is olvastam azóta (2008.09.15.))
Ugyanis a rovátkázás alapján már fogyott 34 liter, de ekkor újra telitankoltam és azt vettem észre hogy 30,3 liternél nem akar több beleférni, pedig igencsak tömködtem,és a max jelzés fölényomtam a szintet egy jó "rovátkatávolsággal".
Valószínűleg a 0 és 100% szint nem pont a 45 litert mutatja, és/vagy nem arányosan.

Egyelőre nem mertem hajszolni, 5-ösben 3000 rpm-en 110 km/h-t tud, ezért nem is mentem autópályán vele.
Egy-egy hármasban előzés azért mutatja, hogy tényleg bír gyorsulni is, de ez ritkán volt,és inkább 4-ikben és 5-ikben előztünk, persze elég kényelmesen...bár a Ladával sem tudtunk ennél fürgébben előzni 4-ikben.

A csomagtartó méretéhez képest szerintem jól használható,
az összehajtott kis babakocsi meg elfért az első és hátsó üléssor között a padlón, ezért aztán a Kékestetőre már tetőbox nélkül mentünk.

Negatívum: sajnos emelkedőn indulni vele nem egyszerű. (Az 1500-ös Ladánk emelkedőn alapjáraton elindult felfelé , alig akadozva. Ahhoz képest az új kis pacikánk gyengécske.)

A közpéső visszapillantó kicsiségét már megszoktam (plusz a gyerekülések miatt (= emelt fejtámasz) is szűkebb a kilátás), de az oldalsók tényleg sokat mutatnak.

Ülés: nem 100%, de azért elviselhető... egyenesen kell ülni. Amúgy hátfájós vagyok,ezért az időnkénti kisebb fájdalomért nem az autót hibáztatom.

Zaj: 100 körül már van menetzaj, azért elviselhető, 50-60-nál még nagyon csendes.
Ablakot tényleg nem érdemes leengedni - fütyül piszkosul.
Egyelőre nem nyikorog semmi - legalább is nem tűnt fel.

2008.09.13.:

Eddig minden rendben, csak a váltó érezhetően akadozik hosszú állást követő indulás után, de elég hamar bemelegszik -valószínűleg az olaj lehűl, ezért sűrűbb. Télen remélem nem lesz sokkal rosszabb. (Cserébe viszont kihűlt motorral nagyobb az alapjárat és akkor nem fulald olyan könnyen :-) )

A fogyasztás átlagban 6.2, amiben legalább 30% város van,
90% klíma, és 60% tetőbox. Szerntem ez nem rossz,és pont ezt ígérték.

A "csúsztatott" indulásokhoz kezdek hozzá szokni, ritkán fullad le (de tényleg lehetne erősebb az alapjárata), a gázpedál nagyon érzékeny (könnyedén 3000-e forog, ami már sok induláshoz),és óvatosan (de feltétlenül) kell nyomni induláskor a gázt.

Ikeából könnyedén hazahoztam egy 115*80*35 centis bútorcsomagocskát: 2 utassal elég nagy csomagtere van.

Az ülést kényelmesnek találom , sikerült beállítanom megfelelően.

Zajszigetelése valószínűleg nem a legjobb a világon, mert esős időben igencsak hallani a gumik "surrogását". Ez nem tragédia számomra, csak megjegyzem.

Továbbra is nagyon szeretjük vezetni. (Khmm...de leginkább ÉN vezetem :-)))

2008.11.05.
Elértük a 2700 km-t.
Megbízható. A műanyag felületek tetszenek nekem, de karcoldónak sajnos, ami főleg a csomagtartóban esik meg könnyen.
A fogyasztás 6 körül van.
Nekem úgy tűnik, hogy a 4-esben 60-65-öt szereti a legjobban, akkor 5 l/100km alatti értéket is ki lehet hozni belőle.Érdekes, hogy 5-ösben már 70-80-nál is inkább 5,3.
110 km/h sebesség fölött már jó 6l a fogyi, illetve városban araszolva 6,5-7,5.

2009.01.28.
Télen araszolva rövid távokon 7,5/100.
De ez nem meglepő.
Kipróbáltuk autópályán ott 130-140 között hajtva jó 7 liter.

A fék még nem sír. egyébként is motorfékezni szeretek, remélem nem lesz ezzel gond a későbbiekben sem.

Hibalista

- Nem romlott el semmi eddig - legalábbis nem érzékeltem.
-

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Ász - itt vettem a pacit. Az 1000-es szervíz gyorsan megvolt - láthattam mit csinálnak... megvoltam velük elégedve. Persze lehet hogy nem csináltak meg mindent ,amit kellett volna.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lada 1500 Következő autója? remélem sokáig nem kell újon gondolkozni
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)