"KIS CSODA"
Szöveges ítélet
2007 júliusban vettem a kis "csodát". Nagyon tetszett az alakja, szerintem eltalálták a formáját. Főleg a 17 collos kerekek dobják föl az autót. Ami mindenek előtt lenyűgözött az a futómű. Kemény, gokartos de mégsem kellemetlen. Mondjuk nem a magyar utakra való. Tavaly nyáron Horvátországban nyaraltunk és így utólag mondhatom, hogy álmaim nyarát töltöttem Starigradban. Persze most nem csak az egyhetes szünetmentes Napsütésre gondoltam, hanem a csodás minőségű utakra, és hogy ezeken az utakon autózhattam a kis "csodával". Komolyan mondom élmény volt! Természetesen kipróbáltam mit tud. Autópályán vízszintes terepen 215 volt a vége, de azt lehet mondani, hogy a 180-200 viszonylag hamar megvan. Nem is ez nyűgözött le, hanem az ahogy 200-nál fekszi az utat. Nem akartam hinni az érzéseimnek. Mögöttünk jöttek a barátomék egy Vectrával (1,8i), és ők is azt mondták, hogy hátulról olyan mint egy gokart. Nem inog, nem billeg, állati stabilnak tűnik. Mondtam is nekik, hogy az is. A kanyargós minőségi autópályán illetve autóutakon élmény volt autózni az átlagnál kicsit nagyobb tempóban. Ami még nagyon tetszett, hogy 160-as tempóról ha gyorsítani akartam nem kellett visszaváltani 4-esbe. 5-ben volt annyi nyomaték (még 3 személlyel is) hogy gyorsult kellőképp. Egyetértek a többi Sport-társammal, hogy nagyon hiányzik a 6. fokozat.
A fogyasztása ahogy mennek bele a kilométerek, egyre alacsonyabb. Ha nyugisan vezetek (ami nehéz) 7 liter környékén fogyaszt. Ha nyomom neki, természetesen 10 "lityi" körül eszik. Na de cserébe csodás vezetési élménnyel gazdagít.
Szóval összességében nagyon elégedett vagyok, valóban ez a Suzuki nem az átlagos "MI AUTÓNK". És ezt úgy mondom, hogy korábban vezettem Mercit és BMW-t is.
Na úgy érzem ismét kell írnom pár sor a kis „csodamasináról”.
Mostmár 13.000 km van benne és eddig maximálisan elégedett vagyok.
Egy hete jöttünk haza Erdélyből és csak szuperlativusokban tudok írni a kocsiról.
Az utak minőségéről csak annyit, hogy még mindig moslékak, kivéve az E-60-as
főutat. A mellékutak gödrösek, kráterekkel tele, katasztrófális állapotban.
A Király-hágó-n átvezető úton, mely csodálatos állapotban van, szinte a fizikát meghazuttolva
vette a szerpentin kanyarokat a kiskocsi. 4-n ültünk benne + csomagok, tehát igen stabilan feküdt az úton. Komolyan úgy vezettem mintha a Hungaroringen lennénk. Kettesben, hármasban hegyre fel szinte koppig pörgettem. Hihetetlen módon gyorsult, bármilyen emelkedő állt előttünk. A futóműről eddig is tudtam, hogy Isteni, de amit most produkált az számomra is lenyűgöző volt. Biztos nyomot hagytam egy-két autóstársamban, akik próbálták felvenni a ritmust velünk, de a kanyarokban le-le maradoztak.
Végig légkondival mentünk és ilyen vezetési stílus mellett, 535 km megtétele után kereken 40 litert tankoltam. Ez 7,47 literes fogyasztásra jött ki. Teljesen elégedett vagyok a két bekapott kavicsfelverődés ellenére.
Hibalista
- Vezető űlés nyikorgott, szorult a tanksapka ajtaja hidegben
Ide hordtam szervizbe
SUZUKI STOP Autóház (Debrecen)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7800 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift 1,5 Aut. | Következő autója? | Ha lesz új Swift Sport akkor az! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
