Kicsi a bors, még erőtlen, de belül gyenge 2
Szöveges ítélet
Fiat Bravo HGT után ültem bele a 2. fülesembe (új swift nagy tükrei) szegény bravó már kezdett fáradni :-). Splasht nézegettem de mikor őt megláttam azonnal beleszerettem. azóta se csalódtam benne főleg a fiat 12lityije után a bejáratós klímás 6.9l/100km felüdítő élmény. az előző swift 1 1.5GS volt azért az más mint ez de most ez is megteszi. Ismerősön keresztül vettem 3050000 helyett 2740000 ért amit szerintem megért. mondjuk a 2.650.000s GC AC alapárhoz képest van benne 1 csomó kiegészítő. PL.: 2x elektromos ablak, centrálzár, váltózár, könyöklő, színezett ablakok, első ködlámpa, 16" OZ alufelni 195/45-16 gumikkal, csomagtér elválasztó,MP3s fejegység 2hangszoróval, City csomag -amit swiften még nem láttam- műanyag körbe mint az sx4-eken vagy az igniseken, ill fekete bőrhatású tető. Elhozás után indultunk nyaralni, 4személy + csomi tele +utastér minden hézaga kitöltve - két kőfelverődés a mocitetőn festék lepattanva fémig- de jó 2naposan javítani kell. a belseje mivel utólagos és úgy a centrál és az ablakemelők. az ajtókárpitok zörögnek.. :( :( mentet közben. hátramenet a szokásos akadósan kapcsolható. egyébként tetszik mert új!
2008.08.22. Hehe a kuplungnyekergés nekem is előjött - hála a myswift-team.hu oldalnak hamar megoldottam a problémát egy kis WD-40-nel.
2008.09.09. Néhányszor előfordúl hogy a 2. fokozatot tompa kattanás után kidobja !!! -mintha a bovdenezés fellazult volna???!!!! és a 4. fokozat felé is elég nagy hanggal megy.. szerviz jövő héten.
2008.10.09. már 4600km van a kis fülesben, egyre jobban muzsikál a motor és a váltó magától megjavult. Nem dobálja a sebességeket 1esben is csendesebb. A bal hátsó ajtóban valami elkezdett zörögni majd 1 kis idő után valami széthullott a belsejében. (utólagos központi zár gyenge szerelési minősége) úgyhogy a 4ajtókárpit le -egyszerű mint a pofon- és minden csavar újrahúz! most rendesen működik. Jah a kocsi az OSÁN :D benzinből eszi a legkevesebbet - ki érti ezt?? 2009.01.23. 8600km megtétele után csak a szokásos mókák jöttek elő. 1. a fék sivít, 2 gagyi ablaktörlő lapát. kuplung nyekergés újra - WD-40 jóbarát. 2009.05.05 15000-s szervizen túl vagyunk! semmi különös 1 gyanús olajfolyáson kívül. (kivizsgálás alatt) váltó mintha javult volna könnyebben vesz minden sebességet, viszont mintha elkezdett volna sírni minden sebességben. valszeg folyik az olaj belőle valahol. Valamelyik cartárs írta hogy csapágyazni kellett a váltóját -remélem enyémet nem kell. fogyasztás budapest 6.5L/100km!!! szerintem 92le-re ez pont jó.
a váltóval kapcsolatban írok még.
Hibalista
- 1690KM van most benne. 2x vacakolt indításnál -nem pöccent be elsőre utánna bő 10s kellett kerregtetni mire kb 2-3hengerrel beindult- kis gázadásra minden normalizálódott. egyébként semmi. szokásos kuplung recsegés Dr.WD-40 használata elűzte a gondot! A bal hátsó ajtó belül széthullott (utólagos központi zár) ha már betették mivel lett volna több 1 gyárit beletenni. 8600km semmi eget rengető hiba! fékcsikorgás (megszoktam) csíkozó ablaktörlő.
- 14800km. Olajcsere, átvizsgálás. fék nem nyikorog??!! tárcsa betét még elmegy 15000-t. a váltó alján olajfolyást találtak-letakarították. 1000km múlva vissza kell vinni hogy lássák honnan folyhat. Nehezen indul ha nem pöccen be - tudnak róla, ezek ilyenek (!!!!elektromos gázpedálosoknál!!!!). más minden ok!
Ide hordtam szervizbe
1000s - monor karzol autó. sec-pec alatt minden megvolt.
15000s Dunakeszin 1 szervizállomás. -1 óra alatt végeztünk - hozott anyaggal 4000ftmunkadíj + 12000 anyagár. nem 27000!!!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 14800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Bravo HGT | Következő autója? | még 1 jó pár évig biztosan megmarad. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
