Kezesbárány - kis vadóc tőlem függ.
Szöveges ítélet
Két dolog nem tetszik,
1.) Az ülést nem tudom eléggé hátra tolni (195cm...)
Az asszony viszont imádja és ha ő vezet akkor mögötte el is férek (na nem kényelmes de nem is rosz)
2.) A csomagtartó utazáshoz kicsi (vettem egy tető box-ot :) )
Menni megy mint a veszett, persze nem egy 3L-es TD de ügyes.
Már nem tolnak úgy le mint az elődjével, de még mindíg nyomni kell előzéskor, mert hajlamosak a "nagy" autósok rálépni ha a suzut látnak balról közelíteni (előzni) 60-nál 2ből 90ig álat 3-as 90-130 ig nem rossz 120-180 negyedikben gyenge 5-ben mindenhol gyenge.
Nekem a vége 185 -190 volt pályán, de nem erre való.
A gyári 165/70 gumik nagyon virslik erre a kocsira (csere folyamatban) A futómű isteni bár billeg, de nagyon jóindulatú, télen isteni a friss havon (70-90 között..).
Lemértem hídmérlegen a tömeg 60%-a az első keréken van.
Ha benne ülök akkor 1060kg.
Ez már meglepett egy két ismerőst...
Hibalista
- Központi zár berreg, még mindíg, lusta voltam elmenni a szervízbe
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hirt Tamási
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Suzuki Ipoly ( asszem ez a nevük ) (Sabalabagyarmaton)
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1,3 GLS | Következő autója? | Még nem tudom, most lesz céges nagykocsi úgyhogy marad |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
