Jobb autód nem lesz, csak nagyobb.
Szöveges ítélet
Az írásom címe tömören mindent elmond.
Futómű: nagyon jó. Fék is elég a 92 lóhoz.
Összeszerelés minősége: szerintem kategóriája átlagát hozza, most már mindegy hogy valamit franciahonban, a törököknél vagy idehaza raknak össze, nagyjából ugyanazt kapod.
Japán valamivel biztosan jobb lenne.
Beltér: valóban puritán, de pozitív értelemben.Letisztult a műszerfal.Elöl tágas.(tágasabb mint egy G Astra)Az első ülések jó vaskosak, bár való igaz kanyarban ki kell támasztani magát az embernek.
Karosszéria: objektíve, mint minden kisnövésű autó nem oly harmonikus mint egy hosszan elnyúló lapos sedan.
De.
Sokat segít az ültetés, valamint a felnik cseréjében megnyilvánuló optikai tuning.Ezáltal széppé válik.Kategóriatársai zömén sajnos ez sem segítene,mindamellett a Suzukinak van valami sportos vénája ami kéri is az ilyen beavatkozásokat (ellenberger fóbia, micra, corsa,)
A végére hagytam a legjobbat, motor,erőátvitel.
Teljesen alu, láncos, sokszelepes, pörgettyű.4000 felett a hangja kifejezetten szép.(Jó, nem egy boxer, vagy V8, de aki már hajtott vödörhangú jürgeneket, az tudja miről beszélek.)
Olyan nincs hogy hűtlenül cserbenhagyjon, olaj szervíztől szervízig ugyanott van,erre is igaz, mint a jó borra, öregedésével jobbá válik.Szerintem valahol 20-40ezernél érik be optimálisra, ami kellő odafigyeléssel, (időben jó olajok, szűrők miegymás) kitarthat 2-300ezerig.Nagyon jó japán motorépítési iskola a suzukié szerintem. (Bár ezt elmondhatják a Hondások, Subarusok is.)
A váltó is majdnem felér a mocihoz, eltekintve némi kis váltóhangtól 3-ban és 5-ben.Klattyan.Kellő gyakorlással lehet úgy váltani 3-tól föl, hogy nem érezhető a váltásból semmi az égvilágon.
Hibái alig, azokkal is el lehet élni ideig-óráig, jó szervíz minden garis dologban partner.Az autó éves szervízköltsége az első években kb. annyi, mint egy prémiummárka szervízének a rezsióradíja.
Magyarországon, Romániában,Ukrajnában , tehát a mérvadó kelet európai civilizációkban presztízse a nullához konvergál.
Régi, nyugati kultúrákban és autós nemzeteknél egy a kiskategóriás autók közül, az veszi, akinek pont ilyenre van szüksége és valamiért megfogta az átlagnál szebb külső és a sokat ígérő motor, meg a márka megbízhatósága.
Hibalista
- semmi, ami a használhatóságot zavarja.
- vezetőülés kanyarban picit megmozdul és kattan, gariban meg fogják javítani, amikor kérem.
Ide hordtam szervizbe
Szabó Suzuki, Kazinbarcika
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 120 | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
