A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Idegesítő béka!

Szöveges ítélet

Alapjában véve nem rossz a taliga. Bár ami azt illeti, a vwpolo ami előtte volt, az klasszisokkal jobb volt.
Végig szervizeltetve volt. Kötelező ciklusok betartva.
Még az elején jártam, mikor elkezdett zörögni a ventillátor(hűtés-fűtés) 1-es fokozatba. Visszavittem garira, de elkértek 2500-at, mert hogy forgó alkatrész. mindegy. :-(
KB 30e km után nem működött a belső világítás. Visszavittem. Gariba BMC csere. Még jó, hogy gariba, mert baromi drága lett volna.
Aztán kb 10e km-ként takarítani kellett a pillangószelepet, mert elment az alapjárat. Vicces. A szervíz azt mondta, alapjárati motor tisztítás nem garis, így 15e forintova. Ám ezt megoldotta egy kis féktisztító a pill.szelephez. A mai napig is.
És most jön az igazán bosszantó dolog.!!!
112000 km, és 3x váltóolaj csere után megrogyott a váltó.
Ez annyit jelent, hogy: 1.kinyomócsapágy csere, 2.kuplungcsere, 3.nyelestengely csere, 4.váltó felújítás. Az utolsó olajcsere után idegesítő, búgó hang a váltó felől, ami a kuplung benyomására abbamaradt.
Szakszervíz rája hallgat, majd közli, ez csak a nyeles tengely csapágya, nem komoly. Ha idegesít, hangosítsam fel a rádiót. Ezzel még 100e-t is símán elmegy. Én meg mit volt mit tenni, hallgattam rájuk. Pechemre. 3 hét és kb 1500km múlva lejtőn felfelé csattanások sora a váltóban. Alig értem haza. Több órányi telefonálgatás után, és keresgélés után egyszerű síma szerelőhöz elvittem. Szétszedte, és most 90e ft-ba fáj tulajdonmképpen a szakszervizes véleménye. És mivel túl vagyok a 100e km-en, így már gari sincs, és reklamációs lehetőség sincs.Lássuk be, azért jól ki van találva ez a 100km-es határ. Bármelyik szerelővel beszéltem, azt mondták, ez tipushiba. Hát most itt tartunk.
Eladni nem adom el, mert nem is tudnám. Még hiteles. De ha egyszer lejár, biztos repül. És többet nem is lesz szutyuki.

Hibalista

- BMC-csere - Zörgő hűtőventillátor - KB 10e km-ként elkoszosodó pillangószelep - 110e km-nél állandó búgó hang a váltóból(nyelestengely csapágy)

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Plusz Kondorosi út

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 112000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? polo 1,4 Comfortline (a bora lámpás) Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)