Idegesítő béka!
Szöveges ítélet
Alapjában véve nem rossz a taliga. Bár ami azt illeti, a vwpolo ami előtte volt, az klasszisokkal jobb volt.
Végig szervizeltetve volt. Kötelező ciklusok betartva.
Még az elején jártam, mikor elkezdett zörögni a ventillátor(hűtés-fűtés) 1-es fokozatba. Visszavittem garira, de elkértek 2500-at, mert hogy forgó alkatrész. mindegy. :-(
KB 30e km után nem működött a belső világítás. Visszavittem. Gariba BMC csere. Még jó, hogy gariba, mert baromi drága lett volna.
Aztán kb 10e km-ként takarítani kellett a pillangószelepet, mert elment az alapjárat. Vicces. A szervíz azt mondta, alapjárati motor tisztítás nem garis, így 15e forintova. Ám ezt megoldotta egy kis féktisztító a pill.szelephez. A mai napig is.
És most jön az igazán bosszantó dolog.!!!
112000 km, és 3x váltóolaj csere után megrogyott a váltó.
Ez annyit jelent, hogy: 1.kinyomócsapágy csere, 2.kuplungcsere, 3.nyelestengely csere, 4.váltó felújítás. Az utolsó olajcsere után idegesítő, búgó hang a váltó felől, ami a kuplung benyomására abbamaradt.
Szakszervíz rája hallgat, majd közli, ez csak a nyeles tengely csapágya, nem komoly. Ha idegesít, hangosítsam fel a rádiót. Ezzel még 100e-t is símán elmegy. Én meg mit volt mit tenni, hallgattam rájuk. Pechemre. 3 hét és kb 1500km múlva lejtőn felfelé csattanások sora a váltóban. Alig értem haza. Több órányi telefonálgatás után, és keresgélés után egyszerű síma szerelőhöz elvittem. Szétszedte, és most 90e ft-ba fáj tulajdonmképpen a szakszervizes véleménye. És mivel túl vagyok a 100e km-en, így már gari sincs, és reklamációs lehetőség sincs.Lássuk be, azért jól ki van találva ez a 100km-es határ. Bármelyik szerelővel beszéltem, azt mondták, ez tipushiba. Hát most itt tartunk.
Eladni nem adom el, mert nem is tudnám. Még hiteles. De ha egyszer lejár, biztos repül. És többet nem is lesz szutyuki.
Hibalista
- BMC-csere - Zörgő hűtőventillátor - KB 10e km-ként elkoszosodó pillangószelep - 110e km-nél állandó búgó hang a váltóból(nyelestengely csapágy)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Plusz Kondorosi út
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | polo 1,4 Comfortline (a bora lámpás) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
