A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift DDIS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hozza a kötelezőt, megbízható öszvér

Szöveges ítélet

A kiskocsit 2007. májusában vettem. Alacsony fogyasztás és kis fenntartási költségek miatt. Igazából nem bántam meg.
A kocsival eddig 145,000 Km-t tettem meg, amiből kb. 130,000 km volt a Budapesten, városi forgalomban megtett kilométer, tehát igen erős igénybevétel érte a kocsit!
A gyári féktárcsákat 54,000 Km-nél cseréltettem, jelenleg magyar gyártmány van benne, ez most lesz cserés, a 150,000 Km-es szervíznél. A kocsival teletanktól teletankig mért legjobb fogyasztásom 3,5 l-volt. Ezt Budapest-Debrecen-Budapest távon mértem, úgy hogy sehol sem mentem 70 Km/h sebesség felett, megállnom sem kellett. Városi fogyasztása normál használat mellett nem éri el az 5 litert. Váltásoknál nem szoktam a kocsit 1600 fordulat fölé pörgetni. Az első futóműben a lengéscsillapítók 75,000 Km-ig bírták, de a jó magyar utakon, a fekvőrendőrökön teljesen tönkre mentek. A motorhang kissé erősebb, mint új korában, de lényeges teljesítményvesztést nem érzek rajta.
Az első gyanús hangot 103,000 Km-nél jöttek a váltó felől. Ekkor szerelő megállapította, hogy a kinyomócsapágy lassan megadja magát. Utána nem sokkal a kettős tömegű lendkerék is elkezdett zenélni. Jelenleg még működik, a kuplung nem csúszik, de a lendkerék egyre kevésbé csillapít. Borsos ára miatt azonban még nem cserélem csak akkor, ha teljesen megadja magát.
A generátor javítása nem volt egyszerű feladat, mert a generátort leszerelni nem gond, de a motortérből nem lehet kivenni. Többszöri próbálkozás után a gyári szervizt hívtam ahol közölték, hogy két módja van a generátor kiemelésének.
1. ki kell emelni a motort
2. le kell bontani a jobb oldali futóművet, kiszerelni a féltengelyt és akkor kijön. A generátor a féltengely miatt alulról nem emelhető ki, mert kb. 5 mm híján nem fér át a bölcső és a féltengely között.

A kocsi elejével magasabb járdaszegélyeknél vigyázni kell. A nehezebb motor miatt lejjebb van az orra, így ahol a benzines Swifttel fel lehet állni, ott a dizel fennakad!

Hibalista

- Lengéscsillapítók elöl 75,000 Km-nél (56,000 Ft) - Váltóbowden 130,000 Km-nél javítás: 30,000 Ft (anyaggal együtt) - Önindító (Valeo) 140,000 Km-nél javítás: 15,000 Ft (anyaggal együtt) - Generátor (Valeo) 143,000 Km-nél javítás: 40,000 Ft. (anyaggal együtt) - - Kuplung (Valeo) haldoklik, árajánlat van: 180,000-450,000 Ft között, + 30,000 Ft. munkadíj - - Féktárcsa csere 54,000 Km-nél, anyag és szervízköltség: 20,000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

FAGA Kft X. Barabás u.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 145000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Ignis Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)