Hófehér Jaguár, de már nem papír... (papírabb)
Szöveges ítélet
Még új az autó! Tehát egyenlőre nem sok tapasztalatom van!
De mindenképp megszeretném osztani a kedves olvasókkal mivel elég sok érdekes véleményt olvastam itt! Először is ez a motor nem VVT!!!! Sima 16v!! (nem véletlenül)
Folyamatosan frissítem majd ezen írást!
Ez 1 kis autó és nem, lehet összehasonlítani nagyobb kategóriával!
Ennyi pénzért elég jónak tűnik!
A fogyasztása kezdetben sok de majd csökken!! Most 7.5 körül van!
Normálisan be kell járatni és nincs gáz!
1 biztos ez a suzuki nem az a suzuki!!!
A futómű nekem kimondottan tetszik!
Aránylag jól megy de nem forgatom még 3 fölé!
Tipo után ültem át azután elég kellemes de az ülést azt átteném belőle! Mer ezt nem túl jó!
Az anyagfelhasználás sokat javult az elődhöz képest!
És a biztonságérzet is!!
A megbízhatósága remélem ugyanolyan lesz!!
De nem...
2000 km után elkezdett zörögni a bal ajtó, és a műszerfal! Ez a kisebb baj!
A fék nem a legjobb rajta 7500 km után olyan mint 1 régi lada erős fémes hang és rázó érzés! Az ABS 1 kisebb kátyúnál is működésbe lép!
Fogyasztás nagyon jobblábfüggő 5,5 -13 L
Menni azért megy de csak ha a lelkét kitapossa az ember!
Haladás csak 4000 fölött!
Eddig 195 öt sikerült kipréselni belőle kis lejtővel a pályán!
Utazó 160 körül!
De ez az össz előnye!
A motor nagyon nyomatékszegény, a kuplung meg úgy sz.. ahogy van! Nekem a váltó sem az igazi 3-5 akad néha, 2- t pedig ha erőltetem(kanyar előtt visszaváltás) kiköpi!
Már mindent cserélgetnek a váltón, szinkrongyűrű, fogaskerék..
Értetlenül nézegetik...
Talán már kicserélik végre kompletten a váltót 3 hónap szenvedés után...
Menni most kezd már úgy igazából...
Ennyi jó van az egészben! (Ja meg h. a barát nőm imádja:-)
Még van mit javitani a szekéren! (de k... va sokat!!!)
Majd kiderül, most viszem vissza szervizre meglátjuk mit alkotnak! De kezdem úgy érezni h. jobban jártam volna a punto 1.3 mjet el... A tipoval keveseb bajom volt...
Majd még írok!! Most már biztos!!! Decemberben koccantam
kb 30 ról 1 vonós régi astra (annak semmi baja nem lett) az enyémnek minden: hűtő, lökös minden ami műanyag, a lámpák kitörtek a helyükről(semmi nem ért hozzájuk) az első gerenda kb 25 cm et jött beljebb az egész eleje elment!!!! jav költség full haverian 230 e...
Már félek beleülni!!! Ja 30 ról fékezve történt mert nem állt meg ekkora tempóról... Ilyen tipust soha többet!!!!! Mert az enyém 1 SELEJT!!!!
Hibalista
- Elég új! Még semmi!! Remélem így is lesz! De van..
- A féknyereg zörög, kuplung nyekereg. Valami gáz a féknél erős dörzsölő hangja van és ráz! (Nem az ABS) és fogy a fékolaj! A váltó se tiszta... Most kaptam a 3. ik garnitúra fékbetétet mert selejt az összes egy komolyabb fékezéstől ugyanis megég.... A váltó.. tanácstalanság, fogaskerékcsere, szinkrongyűrűcsere... A héten komplett váltócsere....
- A műszerfalam is egyre jobban zörög... No comment... Ez az "autó" 1 rakás sz@r!!!! A féket nem tudják megcsinálni, a váltót se!!! A futómű is kopog már... A fékem zörgött, 1 fém vacak eltört kidobták belőle h. az nem kell bele... azt hittem le mek hidba ez egy szakszerviz????
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Salgó
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Tipo | Következő autója? | punto, vagy vmi más, de csakis diesel!!! |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
