Gázelvétel - ellenkormány - mosoly az arcon
Szöveges ítélet
Mivel mindenki leírt már minden szépet és jót, próbálok olyat írni, amir?l talán kevesebben írnak: kanyarodás.
Bár a kocsi magas felépítés?, viszonylag puha futóm?vel és GLX felszereltségben ballonos gumikkal (165/70 R14) készül, továbbá az autó ülése nem nyújt kell? oldaltámaszt, a kocsi remekül fordul, s?t, szerintem a legélvezetesebben vezethet? kiskocsi a katetóriájában (nem számítva a sportkiviteleket, mint Yaris és Ignis Sport, Corsa GSI, Polo GTi, stb.).
Bár vízen alulkormányzott, száraz úton, teljesen semlegesen, s?t provokálásra túlkormányzottan viselkedik. Igaz, ehhez az ülést jól be kell állítani, és térddel kitámasztani, de a viszonylag széles kanyarokat és körforgalmakat "kicsit nagyobb" sebességgel elkezdve gázelvételre remekül lehet a kocsival keresztbe csúszni. A magas oldalfalú gumiknak köszönhet?en az autó ilyenkor is jól kontrollálható marad, nem kell félni attól, hogy az autóval hirtelen megforog az ember.
Gyakorlásnak megteszi egy parkoló, haladóknak ajánlható a Roosevelt tér (lehet este körbe-körbe menni, amíg a rend?r észre nem veszi), az Erzsébet híd budai felhajtója, vagy a Dózsa György út Thököly és Kerepesi út közötti szakaszán a Postahivatal el?tti kanyar.
Hibalista
- Bal hátsó ajtóküszöb kilazult (garanciában javították)
- Hangos A/C pumpa (még nincs kielégít? megoldás, de ha meglesz, garanciában cserélik)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Center
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1.0 GLX | Következő autója? | Swift II Sport (csak ha lesz bel?le Európában is ötajtós) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
