Ez is "csak" a mi autónk
Szöveges ítélet
Els? 1000 km-en az aztó hibátlan volt. Csendes, fürge, gyors.
3-4e km után a féknyergek zörögni kezdtek, a féktárcsa visítani. A szervízben elémtettek 1 papírt, amit a gyár küldött nekik hogy ez az autó ilyen...
10e km után a kuplungmunkahenger olyan nyöszörg? hangot adott hogy elnyomta a motorzajt. Nagydünnyögve bezsírozták.
130 km/h felett a szélzaj jelent?s.
Hát naggyából ennyi. Néha bánom h lecseréltem az 1996os swiftemet erre a sz@rra.
Hibalista
- Mind a két féknyereg iszonyúan zörög(rázósabb úton)
- Kuplungmunkahenger recseg.
- Bels? kárpit zörög.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Special
Nyíregyháza
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 23500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1,3 glx forest green | Következő autója? | BMW 316i |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
