A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1,3 GS 5a. 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Csödtömeg...egy összehányt Géess

Szöveges ítélet

Nos, a legjobb amit írhatok, az az, hogy ugy néz ki, sikerült eladnom az autót ! Hurrá-hurrá !!!
Sajnos azt kell mondjam életem legnagyobb tévedése volt az, hogy beleugrottam ebbe a csapdába, azaz megvettem.
Opel Astra "F"-em volt ´98-as, 1.4-es, 16 V-es, amit beszámítattam a Stift-be akkor... Nem lehet összehasonlítani a két autót, de most nem is kell, nem erröl szól most a dal... szal, ott vették be legjobb áron a kOpel-t, ami hiteles volt. Naná, ezen is kemény 15% öneröm lett... Ha-ha..., így lett szutyuki... Szóval... Objektíven, reálisan...
Az autó külsöre nagyon bejött, tetszett, vagány volt, sportos, fiatalos, kevés volt még akkor belöle, sokan megnézték, rászántam magam -megvettem. 1,3 GS-t, gondolván, ha már lúd, legyen full... (könnyebb lesz majd eladni), meg aztán kinek nem tetszik (2005-ben járunk, kisautóban ülünk), az ülésfűtés, kulcsnélküli indítás, gyári 6 hangszórós, kormányról vezérelhető Hi-fi,a 15"-os könnyüfém kerék ? Neeeeekem teccccik... :)
Nos, a lényegre térve...megvettem, használtam. Jöttek a kötelező visszahívásos javítások (tortyogó-szörcsögő autó), rejtélyes rezonancia 2000 f/p. környékén, esö motorfordulatnál, egyre több helyröl hallható zörgések, cicergések. Fél év után csak ugy lehetett megmaradni az autóban, ha min. közép hangerön szólt a CD.
Karosszéria: elnyíló illesztések (lökhárító-sárvédö találkozásnál), fakuló gumikáderek, elöl leszakadó gumivédöcsík a lökhárító alatt, 1 év alatt, kb. 10-12 mosás után matt fényezés, tükröknél hatalmas szélzaj, bal elsö ajtó lóg, 2x állítottak utána, ablakok lehúzva zörögnek...
A kuplung rettenetes. ´94-óta van jogsim, 8 éve vezetek napi 200-250 km-ket, de az utolsó váltásig nem tudtam kitapasztalni a Swift-kuplungot: holl felbögettem, hol lefullasztottam a motort ! Egyesbe, hátramenetbe csak véletlenül lehetett, sokszor csak 3.-4. -re kapcsolni !!! Made in JAPPANIZE !!! A váltófokozatok kiosztása jó, az autó megfelelöen gyorsul 3500-tól húz 5500-ig. Hangos rettenetese, kerékjárat dübörög, zajszigetelés semmi. 110 km/h felett a RÁDIO 30-ason szólva érthetö, hallható... Motor zabál, átl. használat mellett (60-40 % országút-város) 7 l. Klíma gyenge, 2-es fokozatban alig érezhetöen hüt, motorerö kb. negyedével esik klímázásnál... ! Balesetveszély!
Futómü retteneteseket üt fel, csillapítás semmi, egyenesfutás jó, kormány direkt, kissé alulkormányzott az autó, szervo eltalált, rásegítése elég.
Komfort -katasztrófa: zajos, pattogós, libegös, kissé szükös, lámpánál kormányráfekvés aztán kuplung-izgalmak-, de hurrá tán nem fulladunk le-gooo !(Ez azért lehet, mert nem lehet csúsztatni, 2 mm a holtjáték). Ülés túl széles, kényelmetlen, gerinc-, oldaltámasztása nulla, csúszkálok az ülésben...
Hátul hely nuku, tán egy 10 éves gyerek férne be mögém, 181 cm langalétaságom ...okozza azt is, hogy türhetö vezetési helyzet sem állítható be-hosszú távon kegyetlen kínzás a bal első.
Szervízek csapnivalóak, az ember csak addig számít és fontos, amíg odakanyarítja a nevét és adóssá válik az értékesítönél.
Idöpontért könyörögni kell (kissé nagy a forgalom a szervizekben tán), szakik tudása minimális, hozzáállásuk katasztrófa- ´hál Istennek akadt egy ismerös, igy nem vesztem el teljesen.
Summa: az autó totális csalódás minden téren.
Egy csapda, amiböl kilépni alig lehet, de ugy is csak hatalmas bukással, veszteséggel.
Az autó élményt alig kínál, rengeteg a bosszantó kisebb-nagyobb hiba, baj, probléma. Az akciók, a mesterségesen lenyomott árak rendkívül nehéz helyzetbe hozza az összes Szutyuki tulajt, hiszen ezáltal autójuk a normál értékvesztés 2-3 szorosát kénytelen elviselni, benyelni.
Vagy én nyultan bele és kaptam ki egy hétfö délelött összegányolt Stiftet, vagy csak jobb a fülem, élesebb a szemem, igényesebb vagyok mint az átlag... !!! Pasz !
Soha többet S U Z U K I ! ! !

Hibalista

- Kuplung, kézifék-bowden, benzincsö tortyogás- ezek mind központi visszahívásos- garis javítások voltak. Fényszoró-mag. állító szervó kaput-garis csere.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Barta Szfvár. 1-szer, utána soha többet. 2005.07.-én köt. 1000 km-es szervízt a szaki gépkönyvböl, pontonként olvasva csinálta, reszketö kézzel, mondván a kolléga aki "kint" volt Esztergomban..., már hazament... NO COMMENT !!!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Suzuki Kubat-Vincz Szfvár, ill. Suzuki König Szfvár.
Gyors, tré munka, autót elszeparálják, nem lehet mellette lenni, (König-nél igen), Ügyfélszolgálat Kubat-nál nagyképü, lassú, drága, nem korrekt !!!

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 52800
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra "F" 1,4 16V Következő autója? Seat Ibiza 1,4 PDTDI
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)