Bömbi 2
Szöveges ítélet
Na túl vagyunk az első 5000 kilométeren.
Hál´istennek nem csalódtunk a kisautóban.
Néhány észrevétel: A fogyasztás teljesen kielégítő, a bejáratási időszak utány beállt kb 7 literre, de ez főleg városi használat és nem épp kímélő üzem. Országúton simán 6 körül fogyaszt, jó tempóban. Kuplungot néha meg kell WD40-ezni, hogy ne nyikorogjon, de ez konstrukciós hiba. Üléskárpit nagyon sérülékeny, vadiúj autónál érdemes vanni egy méretpontos huzatot, ha az ember el akarja adni idővel, ne leharcolt kárpittal kelljen. A fék viszont makrancoskodik!
Kezdődött egy kis nyikorgással, majd elkezdett szakszosan fogni, mintha nem lenne bekopva a tárcsa, de 5000 kilométer után kétlem. Elvittem szervízbe, de azt mondták, hogy nem észlelik a hibát, nincs semmi baja. Azóta már szuszog is, úgyhogy adok még egy esélyt a szervíznek, aztán balhézni fogok. Pont egy ilyen fontos alkatrésszel ne szarakodjanak már!!!
Ha megjavítják végre a féket és veszek egy üléshuzatot(kutyák jól összekarmolták már), asszem tökéletes kisautónk lesz jó időre.
------------------------------------------------------------
Túl vagyunk a 8000 kilométeren. Úgy gondolom, hogy kb most optimálisan használható az autó. Azok az alkatrészek amiknek be kellett kopni már bekoptak, eléggé kiismertem és megszoktam. Csak javára vált az autónak a még beletekert pár ezer kilométer. Fogyasztás városban 7 alá ment, országúton pedig viszonylag állandó sebességnél (110-120) közelít az 5-höz! Kész felüdülés az előző autóm után, ami 13 körül kajált. A fék nem javult meg magától, úgyhogy elvittem egy olyan szervízbe, ahol hajlandók voltak vele foglalkozni (Suzuki Varró). Nagyon korrekten felszabályozták a féktárcsákat, és még a kuplung munkahengert is cserélték első szóra egy óra alatt. Megvárhattam, míg elkészült az autó.
A kárpitozás eléggé sérülékeny, de ez várható volt ennyi pénzért. Kutyák összekaparják az összes műanyag alkatrészt, úgyhogy most felhajtott ülésekkel közlekedünk, mint egy kisáruszállító, és kibéleltük pokróccal a hátsó traktust.
A kötelező kiadásokon kívül nem költöttünk rá semmit, remélem így is marad. Összességében egy olcsón fenntartható, jól használható, korszerű kisautót vettünk.
Hibalista
- kuplung nyikor,időnként egy kis WD40-nel kezelve; fék szuszog (szervó-ez ilyen), nem fog egyenletesen -garanciában javították.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Római-tróger banda
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Suzuki Varró-korrekt, gyors
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | VW1300, Bogár | Következő autója? | majd meglátjuk |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
