Az etalon
Szöveges ítélet
Amikor megvettem nem volt semmi baja, jól fogyasztott. A motorkontroll egyszer csak elkezdett világítani -p0420- próbálkoztunk lambda szonda cserével, de 500km múlva újra kidobta. Úgy maradt. Műszakin az ideális értèkeket produkálta így együtt tudok vele élni.
Az élet úgy hozta, hogy 1 év alatt sikerült bele tennem 80.000km-t autóúton. Igazából jól bírta, de a lengéscsillapítók feladták a csatát 250.000 környékén. 303.000nél kapott egy váltó felújítást plusz egy kuplungot. Azon kívül csak tankoltam és olajat féket kapott. Szeretem ezt az autót, nem kér sokat teszi a dolgát. Eladni nem fogom, mert akárhova is visz az élet a suzukimra mindig számíthatok. Nekem 10ből 10.
Vezettem sok más autót, de ez a kis gyösz mindig beindult, mindig elvitt mindenhova, ha nyomtam a szemét elviselte
Hibalista
- Lambda szonda (gyári Denso) -25.000
- 4 lengéscsillapító (gyári KYB) _ 90.000
- Kuplung (gyári Exedy) 55.000
- Váltó felújítás (60.000)
- Ezeken kívül csak olaj, fékfolyadék és fékek.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 153000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Valami nagyobb |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
