Alapból is jó de turbósan mégjobb!
Szöveges ítélet
Nos nekem előtte egy Ignis Sportom volt 3 ajtós japán gyártású gyárilag 110 lovas verzió. Szerettem nagyon azt az autót de eljött az ideje, hogy cseréljek és persze nem volt kérdés az utódot vegyem meg. Volt már jópár autóval tapasztalatom de kitartottam a Swift mellett és így több mint 1 év használat után le merem szögezni hogy nagyon jó vétel volt.
Az Ignis Sport után ami feltűnt az a futómű az klasszisokkal jobb, itt is merev tengely van hátul de lényegesen többet tud mozogni függetlenül a két oldal. Amit észreveszel menet közben az a konfortosság de ez nem ment a sportosság rovására. Ugyan olyan gokard hatása van mint az Ignis Sportomnak volt. Lényegesen csendesebb belül a kocsi ezzel azért bátrabban el lehet menni hosszabb utakra viszont egy hosszabb 5. vagy egy 6. sebesség elkelt volna. Itt jegyzem meg halkan hogy lehet hozzá szerezni 5. sebességhez hosszabb áttételezésű fogaskereket amivel kb 300 fordulattal kevesebbet pörög 5.ben. :)
Ülésfűtés nagyon fasza főleg az ilyen hideg téli időkben, 1 apró megjegyzés hátha olvassák a japok :D legyen szabályozható :):).
Digitklíma is jól működik egyszerű kezelni és kézre állnak a gombok.
Teljesítményre kb ugyan az mint az Ignis Sportom volt, egyedül 160 felett veszem észre hogy kicsivel rugalmasabb lenne. Fogyasztásban is kb egyforma, lehet vele 7,6os fogyasztást is produkálni de lehet vele 9,8at is :) láb kérdése.
Biztonságilag meg van benne 6 lufi és a töréstesztje is 5 csillagos lett. Persze nem kell elvárni tőle, hogy egy BMW 740es szintjén legyen, de a kategóriájában nagyon jó. Ha újonnan veszi az ember az kb 4 milla de én használtan 1 évesen vettem 2,8ért 7e kmerrel :) szerintem így jobban megéri a maradék pénzt meg ráköltheti az ember egy kis tuningra. Persze nem chip tuningot értek ezen hanem valami értelmes hasznos dolgot. Turbó vagy kompresszor, rendes kipuff rendszer, vagy egy komolyabb futóműszett esetleg nagyobb fékek.
Nos összességében nagyon jó kis kocsi ez, bátran ajánlom fiataloknak és olyanoknak akiknek se kutyája se macskája :).
Nos nekem azóta beszerelésre került egy turbó szett, közel 200 paci a kocsi, és kapott egy suzukisportos komplett állítható keménységű és magasságú futóműszettet, nagyobb kipuff rendszer, stb...
Azóta alig lehet kiszedni a kocsiból engem :), mosoly garantált, csak lenne már tavasz :D.
Hibalista
- Gyárilag semmi nem ment szét rajta kivéve az ülés huzatot :) ami elkezdett szétszakadni, még nem vittel el szervizbe de de mielőtt lejár a gari még elviszem.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Perger Csopak / Csak ajánlani tudom őket, megbízhatóak és aránylag jó áron dolgoznak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ignis Sport | Következő autója? | Swift sport ha gyárliag turbós lesz. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
