A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1,3 GC AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szubjektívan objektív vélemény :)

Szöveges ítélet

Egy 3 ajtós modellről van szó vonóhoroggal, mp3usb lejátszós magnóval, 4 hangfallal, erősítővel és mélynyomóval, közpöntizárral, riasztóval, ködlámpával, csomagtér világítással. A vonóhorgot a márkakereskedés szereltette be, a többit én, így 2.3nál nem került eddig többe. Ennyiért megérte az árát, viszont 3+ misiért biztos nem vennék jobban felszerelt suzukit.

Elolvastam pár ítéletet, hát fínoman szólva sem találtam meg a várt objektivitást. Megpróbálom hátha majd én, kezdjük az elején:

Már az első útnál furcsa volt, hogy nem bírok vele normálisan elindulni, ez annyit jelent nálam, hogy az istenért sem tudtam belőni a kuplung holtjátékát az is előfordult, hogy le is fulladtam.

Azt mondták a kereskedésben ezek a szerkezetek már be vannak járatva, úgyhogy nem kell őket, én azért nem bíztam a véletlenre, úgyhogy az első 1000 kilómétert óvatosban toltam. Már akkor észrevettem, hogy miután leállítom a verdát, a kuplungot ha benyomom, elkezd kerregni(csak meleg állapotban), úgyhogy az első szervíznél egyből cseréltek is egy alsó munkahengert, aztán tovább kerregett, úgyhogy egy felsőt is. Utána ég és föld volt a váltás/kuplungolás, rájöttem hogy nem én voltam annyira balfasz, hanem csak a kuplung volt fos, ez kicsit helyrebillentette a lefulladások okozta sértett önérzetem:)

Az autóval alapvetően meg vagyok elégedve, persze lehet csak azért mert nem várok el tőle többet mint ami valójában, sok óberokos azt nehezményezi, hogy igénytelenek a műanyagok belül. Ez tény ezzel nem is vitatkozom. Gondolom ők sem interneten rendelték az autót, szóval a felháborodásukat kicsit sem értem. Najó nekem is zörgött hátul valami, de a hangfal beszerelése után megszünt. Nos az valóban idegesítő.

A fogyasztásról: Nem tudom hogy sikerült egyeseknek 9-10 litert kihozni(100km 190el?), én 7.2nél nem tudtam többet nyomni. Vegyes használatban ez volt a max, országúton 140-170 között klímával(belső forgatás), városban meg csak simán haladtam a ritmussal. Egyébként átlagosan 6.5-7 között eszik alattam, nagypapa tempóban 6 litert is sikerült abszolválni.

Futómű: Meglepően jó, már-már bolondbiztos. Normális tempóban elég kezes. Nagyobb sebességnél kanyarban kicsit billeg, meg lehet szokni, de nem ad biztonságérzetet akkor sem:) Nekem puha.

Motor: Alacsony fordulaton valóban elég halvány a teljesítmény, de azt, hogy nem lehet vele normálisan városban eljárkálni emiatt, azt kicsit sarkos véleménynek tartom. Országúton 80-100 km-el haladó járműveket 3asban előzök, 4esben ez csak lendületből vagy hosszan belátott úton kivitelezhető.

Váltó: Ahogy olvasom a kuplung nem az erőssége ennek a modellnek. Lehet tényleg járatni kell a fokozatokat, mert az egyest, hátramenetet nekem is néha csak dupla kuplinggal veszi, 4ből,5ből 3ba néha nehézkes, de csak ritkán.

Fékek: Alapvetően jól adagolhatóak, és viszonylag jól is fognak, bár személyszerint kicsivel több fékerőnek jobban örülnék. Jobb elsőm néha nyüszít, aztán van amikor abbahagyja:S Ez mondjuk lehet valami korábbi ámokfutásom miatt, hogy esetleg kicsit megégett a betét.

Belső: Hát igen, azok a fránya kopogós műanyagok. Szerintem nem dobott volna sokat az autó árán, ha egy árnyalattal finomabb anyagot választanak, no mind1. Üléssel nincsen gondom, bár ültem már jobban is, a hátradöntő mechanizmust egy szóval tudnám igazán jellemezni: ÓTVAR! Komolyan mondom. A 3 ajtós kivitel 4 személyes, az 5 ajtós 5 személyes, miért? Elől normálisan el lehet férni, hátul már kevésbé... Kissebb embereknek ideális, viszont nekik vágja a biztonsági öv a nyakukat...

A költői kérdéseim, amik bosszantanak: Azokat az elbaszott nagy tükröket minek kellett rátenni (a tükör persze ami figyel benne, az feleakkora mint a burkolat... ilyet másik autón nem látni)!? A gyári tükrökkel szélesebb egy swift mint egy toyota supra. A többi csak a GC felszereltségre vonatkozik: fordulatszám mérő a XXI. században luxus termék? Kapaszkodó? Hamutartó, szivargyujtó? Csomagtér bowden (vicc, hogy csak kulccsal nyílik a csomagtartó)? Csomagtér világítás is? Az már csak a humor kategória, hogy a vezető oldalán a napellenzőre ráírták, hogy arra az ülésre ne szereljek hátrafelé néző gyerekülést... mondjuk jogos, hogy vezetne háttal a 6 hónapos csecsemő?

Hirtelen ennyi jutott eszembe, ahogy én látom: ha van 2 milliód és új autót szeretnél akkor megéri, ha több pénzed van rá, akkor el lehet egy másik gyártmányon is gondolkozni.

Hibalista

- Kuplung munkahenger alsó, felső. Más nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Kalocsa. Csak 1 van:) Címet nem tudok. Normálisak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)