A száguldozás diadala a krúzingolás felett!
Szöveges ítélet
A váltó precíz, rövid úton tenyérnyi helyen jár. Tehát az ötös. A futóműve tényleg gokartos. Lényegében csak a pattogás és a tuti kanyarodás. Ez nekem még elviselhető, de végülis ez nem egy sportautó... De a leggázabb: én még férfit nem láttam lefulladás nélkül napokig közlekedni. Értem én hogy gáz by wire nade hát hogy lehet, hogy naponta fulladtam le. Amivel megy: nagy-gáz & kuplung fel. Amit azonnal megbosszul:ha finoman szeretnél vezetni. aki erre tör az itt végezhet is a típusal. És a végén az, ami miatt nem bírtam tovább: én tehénkedni szeretek a 183 centimmel. És az autóba bele nem pedig ráülni szeretek. Minden más klassz. Új tulaja egy sportos hölgyemény. Az a típus aki akkor is nyomja, ha látja hogy piros mert imádja nyomkodni a pedálokat. Szerinte megérkezett, ennél több nem kell.
Hibalista
- Semmi. Ellenben szét***ott az ideg az elejétől fogva jelen lévő állandó zörgéstől amit a műszerfalon kívül minden műanyag elem kiadott magából.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Világ - üléstakaró, kormányvédő és még egy zsacsi a váltóra is, hát kellhet ennél több?
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Omega | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
