A kék aszfaltharcos
Szöveges ítélet
Használtan vettem, 2 évesen.
Amiért ezt választottam: megbízható márka, szép forma, jó szervízhálózat;
Tapasztalatok (4 hónap vezetés után):
Pozitívumok: élmény vezetni, jól reagál a gázadásra, dinamikusan gyorsul, kormánya jól hangolt, váltó könnyen sebességbe ugrik, az egész kocsi jól felépített, a motor nagyon halk, alig van menetzaj.
Negatívumok: a kuplungolást hosszabb távon is nehéz megszokni, a kocsi hajlamos a lefulladásra; hosszú távon néha kényelmetlen a kocsit vezetnem, mert pl. a könyökömet nem tudom megtámasztani és hiányzik a kapaszkodó (bár magasabb felszereltségnél ez lehet, hogy van); kicsi a hátsó ablak - nehéz hátra kilátni; néha nehéz a váltót hátramenetbe kapcsolni; nagy a fordulókör.
A fentiek közül a pozitívumok a hangsúlyosak, annak ellenére, hogy kevesbbet írtam belőlük.
A fogyasztás 5,5-6 liter közötti, ami szerintem teljesen tűrhető figyelembe véve az 1,3-as motort és a közel 1 tonnás önsúlyt.
Összességében nagyon tetszik a kocsi, könnyen lehet, hogy 10 év múlva is ezt fogom vezetni, még akkor is, ha lesz majd pénzem új kocsira.
Hibalista
- Eddig csak a kopó/fogyó alkatrészek miatt kellett a kocsihoz nyúlni.
- Hibalista: első fékbetét elkopott 50e km-nél: 12e Ft; kerékcentrírozás, bal hátsó féklámpa és jobb első izzó kiégett
Ide hordtam szervizbe
Mészáros Autó, Várpalota
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
