A hibátlan fehér.....
Szöveges ítélet
2011-35.000 km
Ha nagyon kell valami negatívumot megemlítenem talán egy dolog jut az eszembe.A csomagtartó.Alapállapotban elég kicsi,viszont az ülés (egyszerű)előredöntésével már elég hely jut a pakolásra.Pozitívumot viszont annál többet tudnék mondani.A mai benzin árak mellett talán a legfontosabb a fogyasztás.Nekem városban normális (nem öreguras!)haladás mellett 6-6,8 l/100km.Városon kívül legtöbbet az autópályán használom(Bp-Balaton). Ott 160-180 Km-s folyamatos haladásnál max 7,5 l/100km.8 l még soha nem volt!Akinek 8 L fogyaszt a városban szerintem állat módjára használhatja vagy fa lába van.A kényelemre nincs panaszom,180 Cm magas vagyok ,de sikerült megtalálnom a megfelelő beállítást.A teljesítmény jellemzésére én nem használnék olyan jelzőket amiket az előttem szóló "népítéletekben" olvastam(ágyúgolyó,villám,aszfaltszaggató stb...)Én inkább úgy fogalmaznék,hogy a megfelelő fokozat és a fordulatszám kiválasztásával lendületesen lehet vele autózni normális fogyasztás mellett. A formájával elégedett vagyok,formás kis autó.
Frissités.2015-190.000 km
Nos az elmúlt 4 év alatt beleszaladt mintegy 160.000km .A fogyasztás évek óta beállt 6,7-7 Literre. A megtett kilométerek persze nem múltak el nyomtalanul...de az alap karbantartáson kívül csak a Kuplungot és a generátort kellett cserélni. ..Ezen kívül semmi...Számomra is hihetetlen,de gyári a hűtőrendszer,a lengéscsillapítók,és a futómű minden eleme ,annak ellenére,hogy az elmúlt 150 ezer kilométer 195/50 gumikon gurult a magyar utakon és az autó most sem akar leesni az útról.A belsőn sem látszik az elmúlt évek/kilométerek múlása a kormányon kívül,az ugyanis teljesen simára kopott,illetve a vezetőülés mozog/zörög kicsit.A váltógomb és a pedálgumikon nem látszik a használat.Mindent összegezve számomra abszolút megérte ezt a típust választani a megbízhatósága és az olcsó fenntarthatósága miatt.
Hibalista
- Nyikorog a kuplungbovden,első fékbetét csere,bal első központi zár csere....majd elfelejtettem elem csere a távirányítóban... - - Frissítés. - 1 garnitúra féktárcsa/fékbetét,hátsó fékpofa,kuplung szerkezet,,2 db akkumulátor,generátor felújítás és természetesen olajcserék,gyertyák ékszíjjak ablaktörlő gumik,de ezek hozzátartoznak az alap karbantartáshoz.....ennyi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki CENTER.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Suzuki TUTI. Saját magam.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | BMW 325 TD | Következő autója? | nem tudom...... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
