92 tétova lagymatag ló
Szöveges ítélet
Hosszas keresgélés,gondolkozás után megvettük elsősorban az ár-felszereltség arány miatt meg persze a akkori legkedvezőbb hitelfeltételek miatt.18 ezer km-t hajtottunk bele igazából tönkre nem ment az útszélén nem hagyott ott néha világít a motorelektronika hibájára utaló lámpa de semmi különös de szeretni nem lehet ..szerintem.Ami jó és tetszik a fék és a futómű elég stabil nem billeg jó feszes a fék elég harapós jól adagolható,hát kb ennyi a jó tulajdonsága.Ami nem tetszik(ebből több van)kezdjük a motorral,92 lóerő he he annyira harmatos hogy az már fáj a nyomatékszegénységről nem is beszélek tipikusan japán használhatatlan,5000 fordulat körül kezd menni de mire megindul leszabályoz,könyörgöm ki az aki ilyen autót vesz és ekkora fordulaton használja ez nem sportkocsi,a váltónak olyan hangja van mind a busznak.Ha beülök állandóan olyan érzésem van mintha le lenne hajtva a napellenző a szélvédő felső íve miatt,teljesen csőlátó lessz az ember benne.Az ülés tragédia kényelmetlen és semmi oldaltartása nincs.Este ha feltesszük a világítást minden világít mind a karácsonyfa CSAK a lámpamagasság állító kapcsolója nem,vagy azt nappal kell használni?A kárpitok igénytelenek kemények karcolódnak,csúnyák.A legnagyobb csalódás a fogyasztása ha kicsit dinamikusan(szeretnénk)haladni hosszú úton 9-10 litert leereszt a torkán+ klímával nem is tudom...sok! Szerintem akinek ez az autó tetszik az nem ült még jó autóban,a szüleim 1.2 12V Fábiája sokkal használhatóbb nyomatékosabb és kevesebbet eszik(szebb is)!
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | valami rendes NÉMET autó |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
