A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsebkamikáze

Szöveges ítélet

Zsír verda! Nagyon betyár, ezerszer királyabbul néz ki, mint a fapados swiftek. ráadásul a kaktuszommal többet kell tör?dni. benzin k? belé, oszt mék!

Évekig mondogattam haver srácnak, hogy mekkora gyíkság a swift (neki is volt). erre tessék. 3 ajtós jappán verdát akartam 90 környékér?l. gondoltam civic lesz bel?le, meg is néztem néhányat. erre szól a haver srác, szivat, küldi a linket a használtautóról.

valahogy már a képeken masszív kis dögnek t?nt, nem papírautónak. 420KHUF-ért elhoztam. megjegyzem: a japán stimmel, ezt még ott gyártották, 1990-ben. érezni, hogy ebben még van anyag. els? hátsó spoiler, gyári alufelni egységes fehérben (már ha néha lemosnám ugye...) zsebkamikáze.

Élete els? felét egy osztrák tanár-házaspárnál raboskodhadta le. a hátsó ablakon a "Suzuki was sonst?" felirat azért egy kicsit vicces :)) hátulról nagyon vagány, igaz, egy harmadik féklámpa még jobban feldobná (nem a magyar gagyi kocka, hanem a csíklámpa, amivel japánban árulták)

a legkirályabb a tet?ablak. bár lehet, hogy utólag esztergálták bele (erre utal, hogy így 15 év után bizony be-be ázik napokig tartó es?zés alatt). mindegy, tet?ablakot szuznyákon nemigen láttam. kerályos!

hajtottam a gépet vagy 4 hónapig, miel?tt átnézettem. semmi baja nem volt. 1,3-as japán motor, 75 lóval. szerel? haver szerint még mindig megvan benne az összes paci. tulajdonképpen ezért zsebkamikáze. a gáz iszonyat fent kezd?dik, alig érek a pedálhoz, nagyon megindul. 100-on kb 12 mp alatt fent van, ami ahhoz képest, hogy ez egy szuznyák, szerintem nem gyík. kuplug oké, a váltó meg egyértelm?en zsír. a fizetésemet utalnák ilyen pontosan... 30 km/h-nál is simán hagy visszaváltani egybe. fordulat ilyenkor felugrik 3000-re és megindul. a játék vége kb 4000-nél van (igaz, a fordulatszám mér? csak 6000-t?l van pirosban, de annak még a közelében sem volt. 130km/h 3000-es fordulat (haver fiatján ez 100 körül van)

csak a fék gáz. vadiúj az egész fékrendszer, de így is úgy lassul, mint tetü a taknyon. a vége 165km/h-nál van, oszt csak pislogtam, mikor a szlovén autópályán el?ször próbáltam megálni innen a fizet?kapuknál. városban teljesen jó, de autópályán jó el?re nézni...

ett?l eltekintve csak apróságokat változtatnék az autón. a jobb visszapillantó törött volt, most mindenesetre nem lehet behaljítani, különben a kezemben marad. (érdekes, hogy ennek ellenére az elektromos tükörállítás m?ködik) az els? ablakmosó nem spriccel (a hátsó igen) Szóval az els?nak cserélni kéne a motorját, bontóból 10KHUF. igaz, onnan kéne még pár dolog. a csomagtartó teleszkópjai eléggé megfáradtak, úgyhogy a ki-be pakolás kétszemélyes társasjátékká b?vül, amelyben az egyik játszó tartja az ajtót és a kalaptartót, a másik meg pakol. ja, a csomitartó 2 személyes 3 utazótáskás méret, a többi a hátsó ülésen végzi.

belül passzentos. 190 centivel, 120 kilóval sehol sem maradtam el a fejl?désben, de pont zsírul beférek. anyósülésre hasonló haver passzol, hátra pedig két kisebb termet? leányzó. (az els? ülés nem hogy nem jegyzi meg a pozíciót el?re döntés után, de még el?re dönteni is csak 2 menetben lehet: támla dönt, ülés el?re húz. ennyi baj legyen.)

az els? ülések egyébként gyári sportos kinézet? sámlik, oldaltartás nélkül, de jól néz ki. autópályán meg ezer kilóméter utás sem gáz. inkább a fülzúgás. az utólagos tuning kipufogó piszok jól szól, de tartós 150-es tempónál néhány óra után uncsi tud lenni. városban zsivány. simán 2 literes motorhangja van. csak városban a beltér zörög. hiába, a m?nyagok megunták az életüket. a leggázabb a kalaptartó, amibe egy elmés tulaj behegesztett egy két számmal nagyobb hangszórópárt, ami kezdi kivégezni a m?anyag tartólapokat. a m?szerfal nem zörög, csak néha találok fantom m?anyag csavarokat, fogalmam sincs, honnan esnek ki. (eddig csak egy darab eredetére jöttem rá: a hátsó ülés jobb oldaláról jött ki, szóval az már nem lehet dönteni, csak a bal oldalit (osztottan dönthet? hátsó ülés, nem tudom, a magyar szuznyákokban volt-e ilyen).

mondjuk nem érdemes a magyarokhoz hasonlítani. a m?szerfal pl full nem ugyanaz, mint a magyarokban, és a motor sem. 15 évesen is simán tartja a 150-es utazót. megjárta prágát, amsterdamot, brüsszelt, triesztet, egyetlen szó nélkül. városban is kap napi 40 kilométert, ennek a felét dugóban. fogyasztás így vegyesben 6 és fél, autópályán padlógázzal 7 és fél. ha nagyon odafigyelek, akkor le tudom vinni vegyesben 5 és félre, de azt meg minek, ha egyszer királyul gyorsul és sirály hangja van?!

kis killer fehér szamuráj inkább, ami nagyon megindul, aztán meg csak pörög. én meg pörgetem persze:)) a motornak szava sincs, nem melegszik, igaz, 20 ezer km után benyelt egy liter olajat, de nem tudom, hogy hova kerül, mert nem füstöl, és pöccre indul mínusz 20-ban is.

Zsír A-ból B-be autó, akkor is, ha a b kaszásd?l?n van, akkor is, ha Amsterdamban.

Hibalista

- igazából nem elromlottak, csak megérettek a cserére: sz?r?k, olajak, fékek, gyertyák, aksi (össz 50KHUF-ot költöttem rá, plusz téli gumi)

Ide hordtam szervizbe

szerel? haver az autóklubnál.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Clio II RT (1998) Következő autója? Toyota Celica
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)