A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 Van 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Verda ami mindig megy!!!!!!És ÓCSÓ

Szöveges ítélet

Sokan azt mondják ,hogy vacak a Suzuki! Akik ezt állitják vagy nem volt nekik vagy annyira tele a pénztárca ,hogy nem tudják mire költeni a pénzüket...

Nekem 3éve van meg Wartburgos korszakok után...Hm..még egyszer sem hagyott cserben!!Pedig 2 év alatt 100000km bele hajtottam..München -Győr oda vissza...volt mikor 140-150 végig...nem is az a lényeg..270000 ft ért vettem...bele tankoltam a mai árfolyamon számolva KB 2 milliót!!!


szerviz:
otthon
olajcsere ,szűrőcsere
110000km -nél vizpumpa megadta magát de már a hibát észleltük 3000km-el előtte!
Amit nem mertem bevállalni vizpumpa ,vezérműszijj,csere..
Minden egyéb alkatrész kicserélhető otthon..
Amit cseréltem már rajta ez idő alatt:
Féktárcsa +Fékbetét
Ac pumpa (ha az autonál azt vesszük észre ,hogy nem húzz..valószinűleg ez a probléma)
Teleszkopok ,mert már előjött a Wartburg érzés..
hátsó csapágy ,mert a sok kézifékes fordulást szárazon nem birja!!!
Gyertyát cseréltem "kgn" tipusut raktam bele ezzel óvatosan mert hamisitják!!Rendesen autos boltba vettem ,ahol még ők se vették észre ,hogy nem eredeti! jártam ugy hogy 130nál kilötte a pályán a gyertya KÖZEPÉT!!!!700km folyamatos használat után!
szerencsém volt mert a darabok kifele jöttek nem befele!
Szóval a gyertyával vigyázzatok!!


Első csapágyat kb 170000-nél cseréltem...mindjárt mind a kettőt gondoltam ha egyik elromlik jön majd a másik...
Ja cseréltem kormányművet ..mert maximalista vagyok..
szeretem ha nem lötyög a kormány 140-150 -nél...
Ja Ha valaki esetleg olyan problémával találkozik,hogy jobbra vagy balra húzz a futómű beállitása után---->feszül a tengely a kormánymű a kormány között...csavar belül kilazit + meghuzz kész...
210000-nél most cseréltem motort+ váltót egyben..
gazdaságosabb és érdemesebb komplett motort cserélni ,mint szerelővel motort javitatni...mert akármilyen profik a szerelők sajnos úgy kevesen tudják összerakni a motort ,mint a japánok..
úgye mert tudjuk ,hogy Esztergomba nem gyártanak szivet a "mi autonkhoz"..ja és interneten lehet találni 10000-80000ft ig olyan bontott motort amihez nem nagyon nyultak még hozzá..
Nekem már hidegen kicsit fémes kopogással járt a szive és elejét vettem a komolyabb hibának..Amúgy ha valaki NORMÁLISAN használja kb 300000-500000km-t el lehet autokázni megfelelő időben (előirt 10000-15000km -ben)cserélt olajjal!!!Váltót csak azért cseréltem mert volt egy másik amiben garantáltan 100000km volt és tudván hogy nálam ritkán pörgött a verda 4000-5000 alatt ,vissza váltásokkal magas fordulaton..biztos kijött volna később valami hiba.
Igy kicserélve bizos nem kell hozzá nyulni megint 3-4évet.
Nekem "Van" tehergépkocsi a swift ,de nem bántam meg 2személyes Magyarországon :) tavaly még a magyar jard nyaggatott a menetlevél miatt ,de már nem kell irni...magánszemélynek !!
Külföldön meg nem tudtak Suzuki Van-ról...csak 5személyesről...
Kicsit drágább a biztositás...de olcsóbb 200000-250000ft-al mint amiben benne van a hátsó ülés :)
Viszont aki nem sokat autozik ne vegyen öreg suzukit ,mert annak valoszinűséggel nincs nagy vezetési rutinja...és nem egy tank a suzuki ,tehát ütközni ne akarjon senki vele..
Fogyasztása :ha én megyek vele :

6,8-7,2

agyon pakolva- 7,8

Ha a feleségem vezeti országúton 5,5- 5,8 :)

Ez az amit a férfiak nem tudnak..:)


155/13 ös guminál nagyobbat pl. 165/13 ne nagyon rakjatok rá mert a rugalmasság róvására megy ,viszont stabilabb és nem lehet annyira észre venni a nyomvályukat..


Swiftet biztos megtartom ,bár időközben bevásároltam egy
Ignist-t mellé.
Remélem hasonló hosszú örömöm lesz vele ,mint a Suzival.
Bár én a havi törlesztőjét sporolom az autogázzal ,most hogy megint 1,2 ojró a benzin a gáz meg 0,70 cent!!

De ez egy másik vélemény az Ignisekhez :) :) :)


Hibalista

- 110000km-nél vizpumpa
- komoly egyéb meghibásodás Nyix!
-

Ide hordtam szervizbe

Otthon Tunning!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 353 de luxe Következő autója? Suzuki Ignis utánna lehet egy új Swift
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)