A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.3 gls 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

városi vadász

Szöveges ítélet

Nagyon szerettem, jó kis gép volt. Jól gyorsult, pályán is meg állta a helyét, 170-et simán kihoztam belőle két személlyel, bőrönddel. 170 fölött, már remegett a kicsike, így az már erősen a NEM javasolt sebessége. Általában pályán a 110 - 130 közöttit szerette, akkor a fogyasztása is elfogadható volt. Őszintén szólva, nagyon szerettem. Sport ülések, elektromos ablakok, elektromos tükrök, dupla lufi, szóval sok kényelmi felszereltség volt benne. Ami gyengéje, az a karosszéria. Én emiatt váltam meg tőle, több, mint 5 év után, mert már kompletten el rohadt az alja. Belül recsegett a sok műanyag, na de ez egy suzuki, nem pedig egy merga :) Gyorsult, mozgott, fürge kis autó volt. A 8 szelepes verzió volt, iszonyatos 68 lóerővel. Télen az első kerekes megoldás miatt, egyszer ott ragadtam a hegy aljában vele, mert nem tudott a havas úton fel kapaszkodni, de mentségére szólva az ott lakók is 4x4-ekkel járkálnak. :) Ja és ami nagyon fontos, hogy mi Suzy helyett Zsuzsának hívtuk, kivéve amikor valamiért morcos voltam, mert akkor Zsuzsanna!

Hibalista

- A magyar utaknak köszönhetően a kormány összekötő rudakat 2 évente cseréltük, a közép kategóriásokat vettük bele, 3-4 ezer/db áron, szóval nem volt drága. Egy alkalommal kellett a bal első féltengelyt cserélni és a két lengőkart, valamint az első kerékcsapágyakat. Ezekből is a középkategória lett kiválasztva, ami a lengőkarok esetében 7-8 ezer/db, a féltengely esetében már nem emlékszem az árra. A kerékcsapágy SKF volt, 8 ezerért / db. Egy alkalommal hagyott az út szélén az autó, ennek az oka, az injektor meghibásodása volt. Kapott egy tisztítást, akkor 3-4 napig működött, de azután megint odalett. A Bárdinál, a gyári bosch injektor 55 ezerért volt a polcon, így után gyártott került bele 26 ezerért, amivel tökéletesen működött. Még amikor hozzám került, kapott új vezérműszíjat, csapágyat és vízpumpát, ez mindennel együtt meg volt 30 ezer körül. Kapott új kipufogót is, a tűzkarikától a hátuljáig, egy unixos után gyártottat 15 ezerért plusz szerelési díj. Egyszer kellett fékeket cserélni, a 4 betét és a két tárcsa (első fékek) bosch került 8 ezerbe újonnan.

Ide hordtam szervizbe

Sógorom szerelte, így a szervízdíj általában cigi és házi pálinka volt. :) Csak az alkatrészt fizettem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 186000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Matiz Következő autója? Ibiza
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)