Utcai körülmények közt elakaszthatatlan alapgép.
Szöveges ítélet
Imádtam. F?leg, mikor mindent legyorsult a hóban, ami akár a rendszámig is érhetett. Télen, úton, nem extrém körülmények közt (tehát, amíg nem kell terepjárós hasmagasság) verhetelen. Volt, hogy utánam akart jönni rend?r Felicia (szerintem csak igazoltatni akart), kitette kék villogó, csak nem tudott elindulni a STOPtáblától a hóban.
Kb. annyit tud télen, mint egy els?kerekes es?ben.
Akkor viszont utáltam, mikor Egy Bp.-Záhony-Bp. táv után döccenni véltem az árnyékokon is.
Viszont érezhet?en komfortosabban fut az els?kerekes Swifteknél a hátul/alul lév? +80 kiló miatt.
Az el?z? els?kerekes Swiftemhez képest jobb volt az összeszerelési min?sége, lévén exportmodell volt eredetileg. Gyárilag Subaru kulcsokkal vettem át. :-)
Hibalista
- 2-es szinkron - garancia
- hátsó kihajtás szimmering, valszeg a szinkroncserekor követték el - garancia
Ide hordtam szervizbe
Hollós
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift Forest Green | Következő autója? | Suzuki SN413 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
