Utcai elfogó vadász
Szöveges ítélet
Jó autó !
Nekem klímás változatom volt teljesen felszerelve. A kezdetekkor remegett a kormány, cseréltunk gumit centiroztuk, féltengelyt cseréltünk. Cseréltünk mindent továbbra is remegett. (Hallottam olyanról, hogy alváz heggesztése adta meg magát valakinek ami ezt okozta).
115000km rejtélyes Check Engine lampa. Hibakod olvasas EGR szelep (darabja 75.000ft !) csere. Semmi. Lamdaszonda csere semmi. Légszenzor csere semmi. A hiba nem csinál semmit csak ég a lámpa. Senki nem tudta megjavítani. Lehet én vagyok a pech-hes ezzel a szériával.
Aki ezen sorokat olvassa tájékoztatom, hogy sajnos a Suzukinál adtak ki néhány darabos szeriát, amikbe az alkatrészek jelentősen különböznek a kezdeti szeriáktól. Itt javasolom, hogy nézzenek utána, mert a féltengelyem emiatt nem volt olcsó.
Amúgy jó autó nem hagyott ott soha , jól fogyasztott, csak ez az apró kellemetlenség ne lett volna vele. Jobban bíztam a japán minőségben :S
Hibalista
- Bal első féltengely,
- Kormányösszekötő 2x
- EGR szelep
- lamda szonda
- levego mennyiseg szenzor
- kerekagy csapagy 4db
- hatso agy mert belegett a csapagy
- lámpa csatlakozók
- kipufogót heggeszteni kellett
Ide hordtam szervizbe
Suzuki szalon
magán szerelő + sajátmagam
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Igazság szerint a szalon szervíz drága szerintem.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | Skoda Octavia Tdi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
