Tuti verda!
Szöveges ítélet
Imádom!
Gyárilag is nagyon jól megy (direktsz?r?vel és sportdobbal meg száll mint a gondolat). Könny?, ami szerintem az egyik legfontosabb tulajdonság egy autónál (egy könny? autó kevésbé akar kimenni a kanyarban, hamarabb megáll és jobban gyorsul, mint egy nehéz). A töréstesztje rossz, ezt elismerem, de nem azért vettem, hogy minden nap $2arrá törjem (egyébként egyszer volt már vele "kalandom", és egy karcolás sem esett se rajtam, se az utasomon). Sokan szidják a felfüggesztését, szerintem biztos találni jobbat a kortársak között, de az említett kis súly miatt ez is elég neki. Kultúráltan sodródik a kanyarban, ha tolod neki, lehet érezni a kocsit. Ja, és a kényelem: nagyobb lábtér van benne hátul, mint a mostani zsír új kisautók rekordereinél, az ülés elöl-hátul kényelmes (én érzékeny vagyok erre a hátam miatt, úgyhogy tudom), a kormány meg szervósan könny? szervó nélkül is.
Tuti verda, messze a legjobb ár/érték arányú a piacon!
Ennyi!
Hibalista
- -megtörtem (árokba borulás figyelmetlenségb?l)
- -féltengely (ezt 2-3 évente cserélni kell, de nem nagy összeg)
Ide hordtam szervizbe
Vitai Autóház (Tatabánya)
Nem csinálták meg rendesen, csapágyasan kellett visszavinnem.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Csányi Tibor (Tatabánya)
Olcsó, gyors, megbízható, segít?kész.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Uno | Következő autója? | nem készülök másik autót venni |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)