Turbó póni.......
Szöveges ítélet
2003. Szeptemberben vettem használtan. Valószínű előző tulaj nem kímélte mert már Kedvezményt kaptam törés miatt.
Szerencsémre nem volt vele sok gond elsőre. Aztán a gyári inditás gátló megadta magát (elavult típus), utána a központi vezérlés adta be magát, le tiltott (gyári csere 300 ezer lenne)[kivesz, Szoftver frissit 96 utánira, visszarak és láss csodát működik (kb:5e)]. Szerencse hogy van ismerősöm aki ért hozzá. Persze voltak kisebb károk, csereszavatos alkatrészek( Bal első index, vezérmű szíj, bal első index+bal első lámpa+javíthatatlan első lökhárító) Fura módon mindig a bal eleje törött (mintha mágnes lenne benne).Kipufogó csere a kat.-tól hátra fele egy tízesből kijöt....
14 évesen jobb első rugó csere.
Ahhoz képest hogy hajtom mint a veszetló 5,5-6,5 liter/100km, igaz 4 polusu gyertya van benne ami a hidegindítást elösegiti.
Lassan itt az ideje hogy lecseréljem valami ujra.
Hibalista
- Inditás gátló.
- Központi vezérlő egység.
- Világitás visszajelző.
- Kipufogó rendszer.
- Jobb első rugó.
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerősöm & Én
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wartbur turis 353 | Következő autója? | Ford/opel/peugeot/suzuki |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
