A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes Második

Szöveges ítélet

Még egy éve sem vettem meg. Trabim volt, aztán volt szűk egy gurigám kocsira. "Csak Suzukit ne!", ez volt az első hozzáállásom. Aztán rájöttem, hogy az igényeimet (kevés kilóméter, olcsó szervíz, kis fogyasztás, azért néhány extra, ne túl öreg), pont Ő fogja kielégíteni. Megtetszett. "Csak Sedan-t ne", volt a második gondolat. Aztán egyszer megláttam Ő-t, szép, jó szín, kevés km, soksok extra (Suzukihoz képest), és jól állt neki a sedan. Úgyhogy így vettem meg 1999.04.-es évjáratú, 1.3-as Suzuki Swift Sedan GLX-emet. Azóta hajtom rendesen minden nap városban, meg két hetente lenyomom Szeged-Miskolcot. Akkor a tapasztalatok. Az első dolgom a hangtechnika volt, mert régi és recsegős volt benne. Ez volt az első negatív élményem, mert elől ugye maximum 10cm-es pici hangfalak férnek be, és azok is a lábtérben dolgozó japán autószerelőknek lett megtervezve, mert erősen lefele néznek. Hátulra is ugyanekkora megy be, oda férne nagyobb is, de ahhoz már átalakítás kell, ami sok plussz zseton. Szóval 4db 10cm lett berakva, ami kb így úgy szól, mint egy átlagos TV. De elmegy, amúgy sem vagyok egy duccducc-os bass-függő. A másik, amit berakattam, a klíma volt. Na ez nagy pirospont, mivel egy utólag beszerelt klíma 200-300 rongy közt mozog, de kis keresgéléssel találtam gyári, új, garanciás, szakszervizes manuálisat 120-ért. A harmadik, ami még tervben volt, a téli gumi, ami ugye akkor a jó, ha felnin van. A neten, a megfelelő oldalakon rengeteg van. Akár alufelnin is. Én két óra keresgélés után találtam 4 gyári felnire szerelt, dísztárcsás 1 éves Michelin Alpine gumis szériát 30ezer pénzért. TÖK JÓ! Ebből rengeteg van. Itt jegyzem meg, hogy elmélyülve a netes adokveszek oldalakon, szinte mindent lehet találni potom pénzért suzukihoz, nem kell mindenféle elborult suzukis oldalakon regelni, amit 10-20 ember csinál, nem válaszolnak a fórumokon, és alig van valami cucc. Szóval minden jól alakult. A fogyasztásról annyit, hogy a városon kívüli 5,1, a városi 6,0-ás fogyasztást még Andersenék sem merték volna beírni egy mesébe, mert még a gyerekek is rájöttek volna, hogy ez tényleg nem egy igaz történet. Egyedül autózom, semmi rakomány, így kb városban 7, kívül 6,2-re jöttem ki olyan 130as tempó mellett. Nekem a legjobban, soksok tesztelgetés után az OMV 95 Carrera jött be fogyasztásilag és menetteljesítményileg is. A gép jól megy, nem az a húzos, de ha kell, megelevenedik. 130ig csendes, onnan ugye jön a híres Suzuki-rezonálás, de nem vészes. A magyar utakat jól veszi, beérezni minden úthibát, de azt is érezni, hogy nem gyötri meg a rendszert, meg olyan sportos, ültetett fílingje van, nekem tetszik is. Beszélnek sokan arról, hogy a műszerfal recseg-ropog, hát valahogy nekem eddig annyira nem tűnt ez fel. Az elektronikák (ablak, tükrök, stb.) jól működnek. És most egy kis kitérő a helyről és teherbírásról. Nem részletezem, de nem rég kellett felvinnem Szegedről a reptérre velem együtt 480 kg-nyi embert (5fő), és ezek két heti csomagját. 10 percbe került, de elnyelt mindent a csomagtartó, s ha nem is egy kéjutazás volt, de simán mentünk 120as tempóval. Ekkor mondtam, hogy le a kalappal a gép előtt. És nem is evett a szokásosnál sokkal többet. A városban nagyon jó pörgősen lehet vezetni, könnyű parkolni, és ugye annyira félteni sem kell, hogy akaratomon kívül gazdát cserél. Sajnos tájékoztatást tudok adni a nem szokványos, hirtelen felmerülő kölcségekről is. Egyszer meghúzták a parkolóban (a tettes lelépett) a bal első ajtót. Picit behorpadt és lejött a festék egy jókora helyen. Ez egy komolabb gépnél bőven 100 fölötti javítás lenne (szerelés, fényezés), nekem sikerült kibulizni szakszervízben 55ből, pedig metál a festés. De ez ugye nem szokványos dolog, de legalább nem vitte el egész havi fizumat. (Itt üzenem az elkövetőnek, hogy %/+=´+$ß×÷đ¤$%/!!!!!! ) Összességében kijelenthetem, hogy második autónak tökkéletes! Olcsó volt, olcsó fenntartani, bővítgetni, extrázgatni. Könnyű, olcsó szervizelni, ahol nekem jók a tapasztalataim. Meg is lehet szeretni a gépet. Emberbarát, és olyan cucc, amin érezni, hogy te vezeted őt, és nem ő téged. Olyanoknak ajánlom, akik hasonló háttérrel és igénnyel rendelkeznek, mint én, azok tökkkkéletesen elégedettek lesznek. Csodára várók kerüljék, őket csak felbosszantaná. Mindent egybevetve, szigorú tanárként is (nem vagyok tanár, meg szigorú sem), egy erős négyessel ültetném le Suzuki urat ezért a művéért. ENNYI! Na cshá! Kök

Hibalista

- Csak a kötelezők, semmi extra probléma.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Suzuki, Kazincbarcika

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Trabant 601 superhipermega-Special Következő autója? Valami japó, Honda, Micu
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)