A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Többet ér bármely nőnél

Szöveges ítélet

Nos!

Ez az autó ugyan nem egy betonszaggató versenygép, de ebben a kategóriában a legjobb. A karosszéria ugyan -3 csillagot kapna a törésteszten, de nem kell vele karambolozni. Épp ez teszi lehetővé a relatíve nagy teljesítményt és kis fogyasztást. Pörgősnek pörgős, de nyomatékban egy kicsit lehetne több is. 3000-5500 között él igazán a motor. Az 1300-as 68 LE-s gép 12,5 s alatt gyorsítja 100-ra az autót, a végsebessége pedig 165 km/h, bár egyszer autópályán ekúszott a mutató 170-ig is. A fékek nagyon jók, sokszor mentettek már meg balesettől. Az úttartás és a vezethetőség alapjába véve jó, de a kerekek lehetnének nagyobbak is. Az első ülések ugyan nem túl közkedvelt módon elég alacsony építésüek, de mivel én több, mint 2 m vagyok, ez teszi lehetővé a fejteret számomra, amúgy meglepően kényelmes az ülés. (Hátra viszont már senki se öljön be mögém:)) Max két emberrel jól megy, de teljes terhelésen romlik az irányíthatósága, kicsit alulkormányzottá válik. Az autónak egyáltalán nincs gyenge pontja!
Az én verdám műszerfala mégcsak hírből sem zörög! Az olaj, légszűrő, fékolaj és fékbetétcseréken kívül semmi komolyabb munkálatot nem végeztek rajta sose. A legkomolyabb szervízmunka eddig egy vezérműszíjcsere volt mostanság. Az aksi még gyári, közel 8 éves!!! És még a feszültségérték rendben, pöccre indítja fagypont alatt is, de az autó szinte minden éjszakát garázsban töltött.
Ami viszont nem tetszik, az a váltó. Nem a minőségével van bajom, hanem azzal, hogy néha könnyű mellékapcsolni és hátramenetbe elég nehéz berakni néha (dupla kuplung megoldja a gondot). A zajszint relatíve magas, de én jobb szeretem, ha mesél a motor, minthogy csendben üljek egy bőrfotelben. És mégegy dolog, ami magától értetődik: érzékeny az oldalszélre.
Összességében véve az én kocsimra nem érvényesek az állítólagos negatív tapasztalatok. Sőt egy ismerősöm már feni rá a fogát, pedig mégcsak el se akarom adni:D

Hibalista

- Első helyzetjelző lámpák
- Bal hátsó féklámpa

Ide hordtam szervizbe

Józsi

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Opel Calibra C20XE, esetleg Honda NSX
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)