Tiltott gyümölcs sznoboknak!
Szöveges ítélet
Jó:
- tök igénytelen
- imádja a 160-as tempót (asszem én lőttem be rá), fürge: azaz motorteljesítmény/tömeg eszméletlen párosítás.
- iszonyú megbízható
- szerintem jól néz ki
- alacsony károsanyag emisszió
- frontális / hátulról érkező ütközésnél kedvező tulajdonságok
- alacsony padlója miatt jobban érzékelhető a sebesség (nekem élmény)
Rossz:
- zajos utastér (motortérből 100 felett erősődő zajok)
- kis kerékátmérő, kis kerékszélesség, kis tömeg, kis tapadás (esőben főleg)
- szélérzékeny
- oldalirányú ütközésre nem alkalmas
- mások lenézik. (a sznobok, akik eddig amúgy Trabantra vártak évekig a Merkúrnál).
Hibalista
- Ablaküveget rögzítő csavar kilazulása -> zörgés, rossz záródás
- Bal első közúti fényszóró 3x kiégett az 5 év alatt -> csere
- 100.000 km-nél az első átalakításos beavatkozást is igénylő hiba -> Féltengely javítás (20.000 Ft). Sajnos fennhagytam a téligumikat egy teljes évre és rosszul koptak, valószínűleg ez okozhatott egyenlőtlen kopást.
- Akkumulátor csere 2x.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Csepel.
Nem rossz, de mindig úgy érzem, hogy anyagilag többet számolnak jóval, mint amennyi indokolt lenne.
De végül is amit csinálnak az jó.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Máshoz nem vittem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 205 | Következő autója? | Japán családi autó |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)