A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Teve, de nem tétova, és tova tevegel

Szöveges ítélet

Mindent egybevetve a swift jó kis autó, ahhoz képest jól is megy. A 160-170-es tempóról szóló írások szerintem csak mesék, 1.-ben 60, 2.-ban 100, 3.-ban 150, utána ötödikben padlógáz és visszalassul 130-ra!!! Lehet, hogy tudna 150-nél többet is, de csak 4.-ben szétforgatva, és semmiképpen sem hosszú távon. 0 ról százra jól húz(tényleg!) de 100 fölött nagyon er?tlen. Az 1,6-os astrák és golfok legyorsulásáról szóló történetek csak mesék(én is járok astra 1,6-al), ha egy suzuki azt legyorsulja, akkor biztos lehet benn e, hogy a másik nem nyomta neki. Azonban a swift jól húz százig, ez nem vitás. Csakhogy a mindennapi közlekedés nem gyorsulási versenyekb?l áll, hanem ott inkább a rugalmasság számít. Pl. 8-as f?út, 110-r?l ötödikben el?zni....esetleg harmadikban fullgázon lehet. De az astrában nem kell visszaváltani!
Aki szereti forgatni a motort az szeretni fogja, aki inkább a nyomatékosságot szereti(mint én) az nem fogja szeretni, de utálni se. Egyszer?en csak jó. A kasztni kidolgozása, a bels? tér nem kimondottan szép, átlagos és olcsó, de ennyiért nem kell csodát várni, teszi a dolgát.
A futóm?..háát...végül is jó, nagyon jóindulatú, csak a 13"-os kerekekkel nem vagyok kibékülve, az utat nem igazán fogják(lehet csak a szar Michelin energy miatt).
A belseje kicsit hangos, németországi útra nem indulnék el vele.
Akinek csak az számít, hogy autó legyen, és elvigye bárhova, olcsó legyen és megbízható, akinek a kocsi nem élvzeti cikk, annak nagyon tudom ajánlani, nem fogja megbánni.
Végül is ez nem magyar, hanem japán tervezés? autó.

Hibalista

- Központi zár folyton szarakodik, a hátsó ajtókhoz men? vezeték már el is tört egyszer az ajtók nyitogatása miatt, vezérm?szíj feszít?görg?t cserélni kellett a szíjjal együtt, pedig még nem lett volna esedékes, egyébként még soha nem hagyott cserben

Ide hordtam szervizbe

suzuki barta Sárbogárd

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? astra 1,6 twinport Következő autója? opel
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)