Teljesen jó volt, aztán teljesen lenullázódott
Szöveges ítélet
Mindent kibírt amit kapott, és kapott jócskán (tégla csomagtartóperemig, kb 1T vontatmány, stb). Az teccett benne a legjobban, hogy nagyjából egyformán húzott minden fordulatszámon. Német pályán 3 személlyel és csomagokkal óra szerint 180-nal ment, mellesleg 4500-as fordulaton. Lehetett pörgetni, és akkor ment rendesen, és lehetett ésszel nagyon keveset etetni vele. Jó volt benne a maximális mechanikai közvetlenség. A beltér kidolgozottsága olyan volt, amilyen, ha valakinek nagyon nem tetszik, át lehet alakítani nem túl drágán, akár házilag is (kárpit, csillapítás, hangredszer stb). Elég nyers gép, de ennek is meg van az el?nye/szépsége.
Szolgált volna még egy darabig, valószín?leg hasonló min?séggel, de egy ökör úgy jött belém hátulról, hogy belepaszírozott az el?ttem állóba. Technikai totalcar. Személy sérülés semmi (leesett a sapim).
Hibalista
- Gyújtáskapcsoló 1 évesen off => garcsere. Ezen kívül csak kopó alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Syscar, Baja
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 80 1.6 TD | Következő autója? | Új Swift 1.3 GLX AC |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
