Szerelem maradt, csak egy korszak lezárult.
Szöveges ítélet
Sokan szidják, nincs presztízse de nekem szerelem volt első látásra. Emiatt lehet elfogult vagyok. 5 évesen sikerült megvenni 23000 km-nél alig több volt benne.
Gyári állapot, szinte új. Azonnal megvettük. Használtuk egészen ez év tavaszáig. Kinőttük sajnos. Mindig elvitt A-ból B-be. Kényelmesen megbízhatóan. Soha nem kellett tolni rugdosni csak ment és ment rendületlenül.
Fogyasztása hosszú távon két felnőtt két gyerek tele csomagokkal, klímával 5,2 l/100km jött ki. Ez autópályán 6,5 l-re nőtt. Soha nem tapostam ki a szemét így a nagy átlag fogyasztása a 8 év használata alatt 6,45 L/100Km-re jött ki. Azért tudom ennyire pontosan mert írtam számoltam az első perctől kezdve.
Fenntartása szinte gombokból kijön. Évente minden tavaszon olajcsere, olajszűrő-, levegőszűrő-csere. Ezt meghálálta. Amikor eljött az ideje akkor vezérlés csere gyertya csere stb. ahogyan a könyvében le vagyon írva. Meghálálta a törődést. Persze karcok lettek rajta. Mellette volt a gyermek biciklije és találkoztak. Nekitolták a bevásárló központban a kosarat meg hasonlóak de ment és nem rozsdásodott. Garázsban tartott volt ennek is köszönhető a szép állapota.
Kinőttük. Elől kényelmes volt a közel 190 cm-nek is de mögöttem már nem fértek el a gyermekek. Ha meg elfértek akkor nekem nem volt kényelmes az üléspozíció. A műanyag alkatrészek mozogtak nyikorogtak de ez megszokható. Viszont a két hátsó ajtónál a vezetékek állandóan törtek nem győztem csinálni. Végül át cseréltem őket és azóta nem volt gond. A kis kerekek miatt érezni lehetett minden úthibát, ráadásul keményre volt hangolva a futómű rázott - nem volt gond a vesekővel. A hang elviselhető volt, viszont a gyári hangszórók gyatrák voltak ki is lettek cserélve. A beépített Clarion rádió szintén borzalmas de eladva azzal lett.
A motor ette az olajat egy kicsit de elviselhető volt. A szerelőm azt mondta nem bántsam ez ilyen 100000 km felett. Igaza volt ő kicserélte az olajat én hajtottam és a következő éveben megint csak cserélte. Max 1-2 decit kellett utána töltenem.
Sajnálom de a család egészsége és a gyermekek fejlődnek így nagyobb kellett. De maradtunk a Suzukinál és maradni is fogunk.
A megbízhatóság többet ér a presztízsnél nekem.
Hibalista
- Főleg a kopó alkatrészeket kellett cserélnem, fékek, olaj, olajszűrő. - De a két hátsó ajtó központi zár vezetéke amíg át nem vezetékeltem addig 3-4 havonta eltört. - Olaj benzin és kivitt a világból.
Ide hordtam szervizbe
Címet nem írok mert régi ismeretség miatt szervizelet az autót. Még ő helyezte forgalomba mint szervízvezető és hozzá hordtam vissza. Ismerte a típust és gyorsan olcsón javította de inkább csak vizsgáztatta mert csak akkor találkoztunk. Meg az éves olajcserekor.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Favorit 135 L | Következő autója? | SX4 Sedan 1.6 GS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)